عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه بانوان وخانواده درعلی آباد کتول برگزار شد


جلسه کارگروه بانوان وخانواده درعلی آباد کتول برگزار شد

جلسه کارگروه بانوان وخانواده درعلی آباد کتول برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده با حضور احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندارگفت:درحال حاضر آسیب‌های اجتماعی فراوانی در ارتباط با بانوان وجود دارد که نهاد خانواده را تهدید می‌کند که باید به‌صورت جدی شناسایی و کنترل شوند.

تجری مفرد شناسایی آسیب‌های اجتماعی و بررسی راهکارهای مناسب برای حل آن‌ها و توسعه،اصلاح و نیز ساماندهی مراکز خدمات اجتماعی را از مهم‌ترین موضوعات قابل‌پیگیری در جلسه کارگروه بانوان وخانواده دانست .

وی با بیان این که در بررسی مسائل و مشکلات جامعه باید ریشه ای عمل کرد، ادامه داد:در بحث آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد و بسیاری دیگر از این مسائل که همه ریشه در بیکاری دارد، باید با برنامه ریزی لازم و دقت کافی و به صورت کارشناسانه اقدام کرد.

فرماندارعلی آباد کتول همچنین به خدمات دولت تدبیروامید درشهرستان اشاره و بیان کرد: دولت تدبیر وامید خدمات بزرگی در بخشهای مختلف انجام داده است از جمله این خدمات اجرای طرح تحول نظام سلامت است بهداشت ودرمان همواره یکی از مطالبات ودغدغه های مهم مردم بود که دولت درجهت تحقق آن کارهای خوبی انجام داده است.

درادامه خانم اصلانی مشاورفرمانداردراموربانوان وخانواده نیزگزارشی از مصوبات و موارد مورد پیگیری در جلسات گذشته کارگروه را ارائه نموده و خواستار مشارکت فعال واثر گذار بانوان در جلسات این کارگروه شدند واز حمایت های همیشگی فرماندارمحترم از بانوان قدردانی نمودند.

درپایان این جلسه هرکدام از اعضا به بیان نقطه نظرات خود در خصوص موضوع جلسه پرداختند.

جلسه کارگروه بانوان وخانواده درعلی آباد کتول برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .