عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اتخاذ تمهیدات لازم جهت اعزام رزمندگان و بسیجیان به گنبد و خانواده شهدا به علی آبادکتول

ابراهیم دشتیان در راستای اجلاسیه 4000شهید استان خبر داد:

اتخاذ تمهیدات لازم جهت اعزام رزمندگان و بسیجیان به گنبد و خانواده شهدا به علی آبادکتول

اتخاذ تمهیدات لازم جهت اعزام رزمندگان و بسیجیان به گنبد و خانواده شهدا به علی آبادکتول

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان، صبح امروز جلسه ساماندهی و اعزام بسیجیان و رزمندگان به شهرستان گنبدکاووس و خانواده های معظم شهدا به علی آباد کتول در روزهای آتی در دفتر مهندس دشتیان برگزار شد .

"ابراهیم دشتیان "معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری در این جلسه بیان داشت: به منظور برگزاری هرچه بهتر برگزار شدن مراسم اجلاسیه 4000شهید استان گلستان و حضور خانواده معزز شهدا ،جانبازان وایثارگران هماهنگی های لازم با سازمان اتوبوسرانی گرگان و شرکت مسافربری جوان سیر صورت گرفته است .

وی افزود:در راستای اجلاسه 4000شهید استان ، تجمع بزرگ رزمندگان و بسیجیان استان گلستان روز سه شنبه 23آذر در شهرستان گنبد کاووس با حضور و سخنرانی "سردار جعفری"فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد و به همین منظوربیش از 800نفر بسیجی از شهرستان گرگان به گنبد با اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی شهرداری گرگان اعزام خواهند شد .

دشتیان بیان داشت: همچنین برنامه متمرکز دیگری هم در روز چهارشنبه 24آذر با حضور همسران و خانواده معظم شهدا تحت عنوان اسوه های صبرو مقاومت در شهرستان علی آباد کتول برگزار خواهد شد که تمهیدات لازم جهت حضور این بزرگواران و اعزام آنان دیده شده است .

وی یادآور شد: مراسم متمرکز اجلاسیه 4000شهید استان گلستان در مورخ 25آذر در محل نمایشگاه بین المللی گلستان برگزار می گردد و در این راستا اقدامات و تمهیدات لازم در خصوص امکانات حمل و نقل از مکان های مختلف شهرستان و هماهنگی لازم با پلیس راهور بعمل آمده است .

 

اتخاذ تمهیدات لازم جهت اعزام رزمندگان و بسیجیان به گنبد و خانواده شهدا به علی آبادکتول

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 584
  • کد خبر : 28326