عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ادارات گرگان برنامه های پیشنهادی یوم الله دهه فجر را اعلام کنند

دکتر حسینی فرماندار گرگان:

ادارات گرگان برنامه های پیشنهادی یوم الله دهه فجر را اعلام کنند

ادارات گرگان برنامه های پیشنهادی یوم الله دهه فجر را اعلام کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان ،دهمین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان به ریاست "دکتر حسینی"فرماندارمرکز استان در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد .

سیدعباس حسینی فرماندار شهرستان گرگان در این جلسه گفت: کاهش طلاق،افزایش ازدواج و فرهنگ سازی در بحث افزایش ولادت که دیدگاه مقام معظم رهبری است مورد توجه ادارات فرهنگی و اجتماعی شهرستان قرار بگیرد .

وی افزود: در دولت تدبیرو امید به بخش سلامت که یکی ازمهمترین مواردی است که همه جامعه به آن نیاز دارند ،توجه زیادی شده است و به زودی نیز این بیمارستان با ظرفیت دوبرابری نسبت به قبل ساخته و تجهیز خواهد شد .

فرماندارگرگان با تقدیر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جهت ایجاد بهسازی فضای بیمارستان 5 اذر گفت: باعث خرسندی است که بیمارستان پنج آذر با افزایش و ظرفیت دوبرابری برابر ساخته خواهد شد.

دکتر سید عباس حسینی دربخش بعدی سخنانش گفت : صنعت طیور یکی از مهمترین فعالیت اقتصادی استان گلستان است که خوشبختانه با پیگیری های مستمر دامپزشکی و مراکز بهداشت یک مورد آنفلونزای پرندگان در یک مرغداری شهرستان مشاهده شد که بطور کامل همه مرغ های آلوده معدوم شدند.

فرماندار گرگان بیان داشت : دامپزشکی استان گلستان با تولید اقلام تبلیغاتی ودر اختیار قرار دادن پایگاه بسیج ،مساجد و دهیاران و شورای روستاها نسبت به اطلاع رسانی اهتمام بیشتری داشته باشند .

فرماندارگرگان در ادامه باتوجه به نزدیک شدن ایام ا... دهه مبارک فجر از ادارات شهرستان گرگان خواست برنامه های پیشنهادی خود را در بزرگداشت دهه فجر مدون و ارایه نمایند.

فرماندار از مدیران شهرستان گرگان خواست در این ایام با بستر سازی مناسب تلاش نمایند تا برنامه های متنوع و خوبی را در سطح شهرستان داشته باشیم.

وی خواستار مشارکت مردم در برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال در این شهرستان شد و گفت: گرامیداشت دهه فجر پاسداشت اهداف امام خمینی(ره) و خون شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خواهد بود.

سیدعباس حسینی در ادامه با تشکر از همه دست اندکاران در امر برگزاری اجلاسیه 4000شهید استان گلستان در گرگان بیان داشت: اجلاسیه 4000 شهید گلستان بابی شد که خیلی از مسئولین به پای درد و دل خانواده شهدا بنشینند .

وی اظهار داشت: بزرگداشت مناسبت هایی که باعث استحکام پایه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است وظیفه ما است لذا بر همه ما است که شرایط و ساز و کار های حضور همه جانبه در مراسم 9 دی فراهم آوریم.

فرماندار گرگان درجمع مدیران دستگاه اجرایی شهرستان گرگان به آغاز و شروع فعالیت ستاد انتخابات اشاره کرد و گفت: دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در سال96خواهیم داشت که شروع فرایند آن از دیماه 95آغاز خواهد شد.

وی به سه موضوع مهم در انتخابات پیش رو اشاره کرد وبیان داشت: انشاا... در این انتخابات توفیق این را داشته باشیم تا بتوانیم بر اساس دیدگاه مقام معظم رهبری حق شناسی ،مرقانون و صیانت از آراء مردم توجه و عمل نماییم .

فرماندار افزود: برگزاری انتخاباتی پرشور و بانشاط جهت حضور حداکثری آحاد مردم در این عرصه سرنوشت ساز با هماهنگی و همکاری تمامی دستگاههای اجرایی و ایجاد همدلی در این زمینه امکانپذیر است و برای تحقق آن باید بر اساس یک برنامه ریزی منسجم اقدامات لازم انجام شود.

وی اظهار داشت: برگزاری انتخابات متعدد طی سالهای اخیر نشان می دهد این دستاورد مهم انقلاب اسلامی با اراده ملت تحقق و تحکیم یافته و زمینه تاثیرگذاری مردم در سرنوشت و آینده کشور فراهم شده است.

گفتنی است : در ابتدای مدیرکل دامپزشکی گلستان ، مدیرکل ثبت احوال استان رئیس بیمارستان 5 آذر و فرمانده سپاه شهرستان گرگان به ارایه گزارش فعالیت های ما ه گذشته دستگاه تابعه خود پرداختند

در پایان این جلسه اعضای ستاد اجلاسیه 4000شهید استان در شهرستان گرگان تجلیل شدند.

ادارات گرگان برنامه های پیشنهادی یوم الله دهه فجر را اعلام کنند

 

ادارات گرگان برنامه های پیشنهادی یوم الله دهه فجر را اعلام کنند

 

ادارات گرگان برنامه های پیشنهادی یوم الله دهه فجر را اعلام کنند

 

ادارات گرگان برنامه های پیشنهادی یوم الله دهه فجر را اعلام کنند

 

ادارات گرگان برنامه های پیشنهادی یوم الله دهه فجر را اعلام کنند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 743
  • کد خبر : 28891