عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه و تقویت زیرساخت های شبکه برق شهرستان آق قلا ضروری است

فرماندار در نشست با مدیریت توزیع نیروی برق:

توسعه و تقویت زیرساخت های شبکه برق شهرستان آق قلا ضروری است

توسعه و تقویت زیرساخت های شبکه برق شهرستان آق قلا ضروری است

 فرماندار شهرستان آق قلا بر تقویت زیر ساخت ها و رفع مشکلات شبکه برق این شهرستان تاکید کرد.

 عصر امروز شنبه 11 دی ماه،"امانگلدی ضمیر" فرماندار با "مهندس نوروزعلی احمدی" مدیر توزیع نیروی برق شهرستان در خصوص مسائل و مشکلات شبکه زیر ساختی برق این شهرستان بحث و تبادل نظر کردند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا، "امانگلدی ضمیر" در این جلسه اظهار داشت:شهرستان آق قلا یکی از قطب های کشاورزی استان بوده و در سالهای اخیر جهت مصرف بهینه آب و اصلاح الگوی مصرف و استفاده از روش آبیاری نوین تحت فشار تعداد زیادی از چاههای کشاورزی در سطح شهرستان برقی شده اند که به همین دلیل اکثر روستاهای واقع در بخشهای شهرستان با افت ولتاژ برق مواجه شده اند.

 وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات ارزنده مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان، با اشاره به ظرفیت های خوب این شهرستان در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی و بخش صنعت خاطر نشان کرد:تقویت زیرساخت های شبکه برق شهرستان آق قلا به ویژه در مناطق روستایی با توجه به افزایش جمعیت،افزایش ترانس برق و روشنایی معابر در روستاهها و محله هایی که دچار افت ولتاژ و کمبود نور و روشنایی می باشند از جمله نیازهای ضروری این شهرستان می باشد.

 توسعه و تقویت پست 63 کیلو وات ورودی شهر آق قلا،ضرورت وصول مطالبات 27 میلیارد ریالی شرکت توزیع نیروی برق از ادارات و مشترکین خانگی این شهرستان از مهمترین مباحث مطروحه در این جلسه بود.

توسعه و تقویت زیرساخت های شبکه برق شهرستان آق قلا ضروری است

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 698
  • کد خبر : 28968