عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روح قوانین، خدمت به مردم، مظلومان و ستمدیدگان است

فرماندار در دهمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا:

روح قوانین، خدمت به مردم، مظلومان و ستمدیدگان است

روح قوانین، خدمت به مردم، مظلومان و ستمدیدگان است

 فرماندار شهرستان آق قلا فلسفه وجودی انسان و قوانین موجود را خدمت کردن و گره گشایی از کارهای مردم عنوان کرد و افزود:روح قوانین، خدمت به مردم،مظلومان و ستمدیدگان است.

 صبح امروز دوشنبه 13 دی ماه،دهمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا به ریاست "امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور "مهندس قزلسفلو" مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مدیران دستگاههای عضو در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا، "امانگلدی ضمیر" در ابتدای سخنان اقدامات انجام شده توسط دولتمردان را مایه برکت دانست و اظهار داشت: اقدامات دولت "تدبیر و امید"در راستای منویات مقام معظم رهبری و محرومیت زدائی روستاها و شهر ها است.

 وی منابع طبیعی را یک ثروت ملی و خدادادی ذکر کرد و گفت:نگهداری از این ثروت ملی یک وظیفه عمومی بوده،بایستی هم مردم و هم مسئولین در حفظ و صیانت از آن همدل و کوشا باشند.زمین و منابع طبیعی یکی از ابزار کمک کننده برای اقتصاد و صنعت است و میتوان از این ظرفیت برای پیشرفت و توسعه استان و شهرستان و اجرایی شدن طرح ها و پروژه های اقتصادی و صنعتی استفاده کرد.

 فرماندار شهرستان آق قلا ضمن اشاره به برگزاری رویداد ملی و فرهنگی اجلاسیه 4 هزار شهید استان از پیام مشترک "دکتر صادقلو" استاندار محترم و "سردار صادقی" فرماندهی سپاه نینوای استان گلستان در راستای پاسداشت شهیدان قدردانی نمود.

 وی وجود علماء و روحانیون در جامعه را موجب خیر و برکت دانست و به مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان توصیه نمود ضمن حضور در جمع این عزیزان و ارائه گزارش و اقداماتی که در سطح شهرستان انجام می دهند، فرمایشات این بزرگواران را سرلوحه کارها و فعالیتهای خویش در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم قرار دهند.

 رئیس ستاد دهه فجر شهرستان آق قلا از برگزاری اولین جلسه این ستاد و تشکیل 17 کمیته جهت اجرای هرچه بهتر برنامه ها و مراسمات مختلف ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

 رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان آق قلا ضمن اشاره به برگزاری مانور زلزله با محوریت اسکان اضطراری در روستای قرنجیک پور امان بخش وشمگیر از زحمات و تلاشهای جمعیت هلال احمر شهرستان و همچنین شهرهای معین " گمیشان،گرگان،کردکوی،بندر گز و ترکمن"،عوامل انتظامی ،امنیتی و دستگاههای عضو این ستاد "شبکه بهداشت و درمان،توزیع نیروی برق،مخابرات،آب و فاضلاب روستائی،کمیته امداد،بهزیستی و تبلیغات اسلامی "که توانستند با هماهنگی بسیار خوبی این مانور را انجام دهند تشکر و قدردانی نمود.

 رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آق قلا از برگزاری همایش فعالین اقتصادی،تولیدکنندگان و صاحبان صنعت با حضور معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در روز چهارشنبه 15 دی ماه در محل سالن کسب و کار شهرک صنعتی خبر داد.

 "ضمیر" در خاتمه سخنان،مهمترین اولویت فعالیت کاری خویش در شهرستان را تلاش در راستای توسعه اشتغالزائی و خدمت صادقانه به مردم مورد تاکید قرار داد.

روح قوانین، خدمت به مردم، مظلومان و ستمدیدگان است

 

روح قوانین، خدمت به مردم، مظلومان و ستمدیدگان است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 449
  • کد خبر : 29056