عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز


برگزاری جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز

برگزاری جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، جلسه هماهنگی  مسوولین کمیته های ستاد انتخابات شهرستان با حضور فرماندار بندرگز و اعضای ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.

علی اصغر میرزائی در این جلسه ضمن گرامیداشت  ایام الله مبارک  دهه فجر گفت : مردم شریف ایران از برکات انقلاب اسلامی در طی 37 سال گذشته بهره مند شدند ، یکی از مسائل مهم نظام ما بحث انتخابات است که از شاخصهای دمکراسی و مردم سالاری  انقلاب ما محسوب می گردد.

فرماندار بندرگز با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام (ره) در ابتدای انقلاب و قبل از تثبیت کامل انقلاب مبنی بر برگزاری رفراندم اظهار داشت :  حضور باشکوه مردم و 2/98 درصد آراء به جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده این است که انقلاب ما انقلابی مردمی است و خواست  معمار کبیر انقلاب این بود که شعار استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی را در همان قدمهای آغازین  انقلاب عملی نمایند و مشارکت و رای قاطع مردم به جمهوری اسلامی سنگ بنای انتخابات در نظام  اسلامی را تثبیت نمود.

میرزائی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شورا ها ازاهمیت  و حساسیت خاصی برخوردار است ،  افزود:  باید دقت کافی در اجرای برنامه های مربوط به انتخابات داشته باشیم ، بویژه در مواردی که موجب  فضا سازی  در جامعه می گردد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اظهار داشت : هدف ما برگزاری انتخابات سالم  و رقابتی است و رعایت  حق الناس سبب ارتقاء اعتماد مردم خواهد شد.

فرماندار بندرگز گفت :  قطعا کسانیکه از طریق شورای نگهبان تائید می شوند به صورت مساوی مورد احترام قانون می باشند. و به عنوان متولی برگزاری انتخابات باید بی طرفی و رعایت قانون را مدنظر قرار دهیم و مر قانون را در اجرای انتخابات بکار گیریم و با تعامل ،  همراهی و همدلی با هیئت های  بازرسی ، اجرائی و نظارت  بتوانیم انتخابات سالم برگزار کنیم .

گفتنی است در پایان جلسه علی اصغر میرزائی فرماندار شهرستان به اتفاق اعضای  ستاد از دفتر ستاد انتخابات شهرستان بازدید نمود و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده جهت برگزاری بهتر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار گرفت.

برگزاری جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز

 

برگزاری جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 521
  • کد خبر : 29913