عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی است


ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی است

ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی است

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس در نخستین روز از آغاز دهه مبارک فجر دردیدار با ائمه جمعه با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل، شهیدان و رهبری انقلاب است.
عبدالقدیر کریمی، افزود: همه مدیران نظام جمهوری اسلامی با باور و اعتقاد کامل در دفاع و صیانت از آرمان ها و شعارهای زیبا و هوشمندانه انقلاب اسلامی ثابت قدم هستند و این باور، اعتقاد و ثابت قدمی خود را با خدمت بیشتر به مردم نشان می دهند.
وی گفت: امروز درسایه رهنمودهای علمای بزرگ شهرستان، وحدت و همدلی خاصی بین مدیران اجرایی گنبدکاووس وجود دارد و همگی درجهت خدمت به مردم شهرها و روستاهای این شهرستان تلاش می کنند.
کریمی اضافه کرد: درایام دهه فجر امسال 231 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار تقریبی 830 میلیارد ریال و اشتغالزایی 303 نفر به بهره برداری می رسد یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود که فقط 28 طرح آن آغاز عملیات اجرایی است.
وی، بهره برداری از 52 واحد مسکن مهر با اعتبار 14 میلیارد ریال و اجرای صنایع تبدیلی و ارگانیک با سرمایه گذاری 70 میلیارد ریال و اشتغالزایی 169 نفر را از دیگر طرح های ایام دهه فجر در گنبدکاووس برشمرد و گفت: در آینده ای نزدیک نیز یک طرح انرژی خورشیدی با سرمایه گذاری 250 میلیارد ریال در این شهرستان آغاز می شود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین برلزوم حضور پرشور مسئولان و مردم در برنامه های دهه مبارک فجر امسال تاکید کرد و یادآور شد: امروز همه ما درقبال انقلاب اسلامی که ثمره خون هزاران شهید و ایثارگر است، مسئول و مدیون هستیم.
امام جمعه شهرستان گنبدکاووس، منبع انرژی انقلاب اسلامی را الهی دانست و اظهار داشت: افرادی که دلبسته انقلاب نبوده و با آن همراهی نکنند، روسیاه می شوند.
حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی در نخستین روز از آغاز دهه مبارک فجر و در دیدار فرماندار ویژه و مدیران گنبدکاووس، گفت: انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی غلبه مستضعفین بر مستکبرین بود که در سایه تلاش های امام راحل و همراهی مردم به ثمر رسید.
وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی از منبع الهی تامین انرژی می شود، افزود: انقلاب اسلامی ملت ایران بهاری است که از باطن الهی سرچشمه گرفته و خداوند همواره و در همه زمان ها پشتیبان این انقلاب می باشد.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: افرادی که دلبسته انقلاب اسلامی هستند و با آرمان ها و اهداف آن همراهی می کنند به یقین سربلند خواهند شد و افرادی که با این انقلاب همراهی نکنند، جز روسیاهی ثمری نخواهند دید.
وی با تبریک سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در مسیر خود با فراز و نشیب ها و کمی و کاستی هایی همراه است اما نبایستی با انتقادها و گله های بنی اسرائیلی در مسیر آن سنگ اندازی کرد.

ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی است

 

ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی است

 

ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 731
  • کد خبر : 30061