عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان ترکمن افتتاح شد

با حضور وزیر بهداست، درمان و آموزش پزشکی کشور؛

بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان ترکمن افتتاح شد

بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره)  شهرستان ترکمن افتتاح شد

 بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) بندرترکمن با حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر نورقلی پور نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی، فیروزی فرماندار، دکتر فاضل رییس علوم پزشکی استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی صبح امروز دوشنبه 18 بهمن افتتاح گردید.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت : قدمت نیمی از تخت های بیمارستانی گلستان بیش از 50 سال و جایگزنی تخت های جدید ضروری است .

سیدحسن قاضی زاده هاشمی در حاشیه بهره برداری از پروژه های درمانی گفت : با وجود خدمات فراوان و زیربنایی بخش بهداشت و درمان گلستان ، این استان از لحاظ برخورداری از تخت های بیمارستانی در مضیقه شدید است و به حداقل هزار تخت جدید نیازمند است .

وی بیان کرد: بهره برداری از طرح های نیمه تمام و همچنین اجرای کامل پروژه های پیش بینی شده ، بخش زیادی از این کمبودها را برطرف خواهد کرد.

وزیر بهداشت ادامه داد: ارتقای شاخص های سلامت در همه مناطق گلستان ، یکی از نیازهای ضروری و از جمله راهکارهای موثر و لازم برای رفع محرومیت ها است .

هاشمی بیان کرد : همچنین حمایت هر چه بیشتر مسوولان استانی و کمک های افزون تر دولت در افزایش سلامت مردم استان یک نیاز ضروری است .

وی بر لزوم پرداخت معوقات بیمه ها به وزارت بهداشت برای ادامه اجرای طرح تحول سلامت اشاره کرد و گفت : در حال حاضر در نتیجه اجرای طرح تحول سلامت ،وزارت بهداشت 10 هزار میلیارد تومان بدهی دارد و بیمه ها 12 هزار میلیارد تومان به وزارت بهداشت بدهکارند که کاهش هزینه های مردم و افزایش بیشتر پوشش های بیمه ای ، نتایج اجرای این طرح است و انتظار میرود با توجه به نتایج مطلوب و مورد اقبال مردم ، اجرای آن همچنان ادامه یابد .

وزیر بهداشت افزود : مردم از اجرای این طرح رضایت کامل دارند و نباید با بی توجهی به رفع نواقص و معایب آن مانند پرداخت نکردن مطالبات توسط بیمه ها ، موجب وارد شدن آسیب به مردم شد.

وی اظهار کرد : خوش قولی شرکت های بیمه در پرداخت مطالبات ، از عوامل اصلی نگهداری از این میراث ارزشمند دولت تدبیر و امید خواهد بود.

وزیر بهداشت افزایش امید به زندگی مردم ایران در چند سال اخیر و کاهش مرگ و میر کودکان در بدو زایمان را از جمله نتایج اقدامات موثر و زیربنایی دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و سلامت دانست.

هاشمی بیان کرد : با وجود همه این اقدامات ، اعتقاد داریم در ارتقای شاخص های سلامت موفق نبوده و راه زیادی برای رسیدن به استانداردها داریم.

وی گفت: یکی از نیازهای اصلی رسیدن به استانداردهای سلامت ، همراهی و همکاری همه وزارتخانه ها و دستگاه های مرتبط است.

وزیر بهداشت بیان کرد : استانداردسازی اتومبیل ها ، سوخت خودروها ، خودداری از زد و خوردهای بی نتیجه سیاسی ، عمل به وعده ها و خوش اخلاقی در سیاست ، از جمله این راهکارها است.

گفتنی است این پروژه با كمك 500 میلیون تومانی يك خیّر سلامت به بهره برداری رسید.

بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره)  شهرستان ترکمن افتتاح شد

 

بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره)  شهرستان ترکمن افتتاح شد

 

بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره)  شهرستان ترکمن افتتاح شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .