عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح متمرکز پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ترکمن

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت:

افتتاح متمرکز پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ترکمن

افتتاح متمرکز پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ترکمن

روز دوشنبه 18 بهمن  بهره برداری از پروژه طرح هادی روستای قره قاشلی و افتتاح طرح ویژه بهسازی ونوسازی مسکن روستایی با حضور فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن، بخشدار سیجوال، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جمعی ازمسئولان شهرستانی در محل روستای قره قاشلی از روستاهای بخش سیجوال شهرستان ترکمن صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار در حاشیه این افتتاحیه با اشاره به بهره برداری از طرح هادی روستای قره قاشلی و افتتاح متمرکز 66  واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی در روستاهای بخش سیجوال گفت: بحث نوسازی و مقاوم‌سازی بسیار پراهمیت است. در روستاها بحث مقاوم سازی مسکن را هم مردم هم مسئولین به جد پیگیر باشند.

وی همچنین در خصوص بهره برداری از طرح هادی وآسفالت روستای قره قاشلی گفت: دراین روستا زیرسازی وکانیوو وجدول سازی انجام شده که اعتبار آن بالغ بر350 میلیون تومان بوده است.

حیدری رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان هم در این خصوص گفت: طرح هادی روستای قره قاشلی شامل1600 مترکانیوو-250مترمربع پیاده روسازی و 6500مترمربع به طول800 متر زیرسازی و آسفالت بوده که در مجموع 350میلیون تومان هزینه شده است.

وی درخصوص طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی با اشاره به خطر بلایای طبیعی و لزوم مقاوم سازی گفت: در روستای قره قاشلی تاکنون 231 نفر به بانک معرفی شده و حدود210 نفر پایان کار دریافت کرده اند. وی این موارد را در راستای مقاوم سازی مسکن روستایی، حفظ هویت روستایی و مهاجرت معکوس دانست.

افتتاح متمرکز پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ترکمن

 

افتتاح متمرکز پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ترکمن

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .