عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری هفتمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه


برگزاری هفتمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه

برگزاری هفتمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، هفتمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان به ریاست فرماندار و اعضای کمیته فناوری ستاد انتخابات تشکیل شد .

اسمعيل تاجي برگزاری انتخابات را یک امانت الهی دانست و گفت: ان شاء الله که بتوانيم امانت الهي را که بر دوش همه ي ماست به نحو احسن انجام بدهيم همانطور که مقام معظم رهبري ( مدظله العالي ) فرمودند: انتخابات حق الناس است و هر رأي مردم براي ما در حکم يک حق الناس و حق الله است .

فرماندار مراوه تپه با قدرانی از اعضای کمیته فناوری انتخابات شهرستان اظهار داشت : يکي از زير ساخت هاي اساسي در انتخابات ، فناوري اطلاعات است و خدا را شاکريم که در انتخابات گذشته دولت توانست اعتماد مردم را که بزرگترين سرمايه دولت و نظام هست به نحوه احسن بدست بياورد .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه تصریح کرد : انتخابات گذشته در شهرستان مراوه تپه بسیار سالم و پرشور و حضور مردم نیز حماسي بود و هم از نظر مشارکت بالاترين مشارکت و هم از نظر برنامه ريزي مدون و جامع و رعايت مر قانون موفق بود .

تاجی با ابراز اميدواري از رفع نواقص و کاستي هاي ادوار گذشته و کسب موفقيت بهتر در برگزاري انتخابات پيش رو اذعان داشت :: لازم است موانع و مشکلات هر دوره شناسایي ، بررسي و رفع گردد تا در انتخابات آتي دچار آن مشکلات نگرديم .

 وي با تاکيد بر وجود حساسيت در اين مقطع از انتخابات گفت : اگر يکي از شعبات اخذ رأي نسبت به ارسال صورتجلسه پاياني اقدام ننمايد و در ارسال آن با مشکلي مواجهه گردد باعث بروز مشکل در جمع بندي نهائي خواهد شد ، لذا لازم است ضمن شناسائي مجدد شعبات آفلاين تمهيداتي جهت ارسال صورتجلسه نهائي صورت گيرد و ما نیز از هم اکنون نسبت به رفع مشکلات اقدام نموده ، لازم است تجهيزات مورد نياز که امکان فراهم آوردن آن از طريق ادارات شهرستان وجود ندارد از طريق ستاد انتخابات استان پيگيري و نيازمنديها از طريق استان تامين گردد .

فرماندار با تاکيد مجدد بر رصد اخبار و گزارشات انتخابات گفت : لازم است بخشداريهاي تابعه با جديت و تلاش بيشتري نسبت به رصد اخبار و تحرکات انتخاباتي و اعلام بموقع و سريع آن به ستاد انتخابات شهرستان اقدام نمايند .

فرماندار و رئيس ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه در ادامه گفت : در انتخاب کاربران رايانه در شعبات اخذ رأي دقت لازم را داشته باشيد تا از نيروهاي متعهد و با تجربه به دور از شائبه ي حمايت و طرفداري از کانديداها حتي در صورت لزوم استفاده از نيروهاي غير بومي در اولويت قرار گيرد .

برگزاری هفتمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه

برگزاری هفتمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .