عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی از دستاوردهای مهم دولت در حوزه سلامت است

فرماندار مراوه تپه:

اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی از دستاوردهای مهم دولت در حوزه سلامت است

اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی از دستاوردهای مهم دولت در حوزه سلامت است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، جلسه کارگروه سلامت و  امنیت غذایی شهرستان مراوه تپه با حضور اعضای کارگروه  و به ریاست فرماندار تشکیل شد .

اسمعیل تاجی ضمن اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در سطح کشور آن را یکی از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت نامیدند که ثمره و  آثار آن در جامعه  به خصوص در شهرستان کاملا مشهود است .

فرماندار مراوه تپه به مشکلات موجود در حوزه سلامت در سطح شهرستان اشاره و از اعضای کارگروه جهت همدلی و همراهی برای رفع مشکلات موجود در حوزه ی بهداشت و سلامت به نقش خیّرین در این حوزه و مشارکت آنها در رفع موانع و مشکلات توصیه های داشتند .

رئیس کارگروه سلامت شهرستان با اشاره به نقش آموزش و آگاه سازی جامعه در خصوص پیشگیری از بسیاری از بیماریها به استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش و دانش آموزان تأکید نمود .

وی با اشاره به دستور جلسه در خصوص بیماری سالک در منطقه تأکید نمود که به هر نحو ممکن این بیماری در شهرستان تحت کنترل قرار گیرد و از بروز و شیوع آن در سطح گسترده جلوگیری بعمل آید .

در ادامه سرپرست شبکه بهداشت و دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ضمن خوشآمدگویی به حاضرین با اشاره به استقرار  تجهیزات و وسایل پزشکی و حضور متخصصین در شهرستان و برگزاری بیمارستان صحرایی جهت ارائه خدمات به مردم شریف شهرستان از همکاری نزدیک و تعامل سایر دستگاهها  تشکر نمود .

دکتر دوجی نسبت به بررسی مصوبات جلسه قبل پرداخت که تمامی مصوبات سازمانی و بین بخشی اجرا شده و یا در حال اجراست .

ایشان با اشاره به اجرای طرح مبارزه با بیماری سالک در شهرستان به اقدامات خوب شهرستان اشاره نموده و اظهار داشت: از دهیارانی که در این امر موفق عمل نموده اند به نحو شایسته تقدیر به عمل خواهد آمد .

در ادامه هر یک از اعضا نسبت به ارائه دیدگاهها و نقطه نظرات  خود در خصوص دستورات جلسه پرداختند .

اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی از دستاوردهای مهم دولت در حوزه سلامت است

اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی از دستاوردهای مهم دولت در حوزه سلامت است


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .