عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهارمین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بندرگز با موضوع ساماندهی سواحل برگزار شد


چهارمین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بندرگز با موضوع ساماندهی سواحل برگزار شد

چهارمین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بندرگز با موضوع ساماندهی سواحل  برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، چهارمین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بندرگز با موضوع ساماندهی سواحل  به ریاست علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان و با حضور اعضای ستاد صبح شنبه 28 اسفند در فرمانداری بندرگز برگزار شد.

 علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان در این جلسه با اشاره به ایام تعطیلات نوروزی 96 و افزایش سفر و گردشگری در این ایام بویژه بازدید از تفرجگاهها و  سواحل شهرستان گفت : تلاش برای استفاده بهینه از نعمات الهی  و آماده سازی امکانات برای بازدید مسافران و استقبال و پذیرایی شایسته از میهمانان نوروزی صورت گرفته است.

وی  همچنین  در خصوص نقش  و فعالیت ستاد خدمات سفر و  ساماندهی سواحل اظهار داشت : ستادها وکمیته ها  در تحقق و اجرای برنامه ها ، برقراری گشتهای ثابت و سیار و تیم های امدادی در نوار ساحلی بویژه نقاط حادثه خیز  و ارائه خدمات و امکانات رفاهی – بهداشتی  مناسب برای گردشگران و  فراهم نمودن  محلهای استقرار موقت ، نماز خانه ها و سرویسهای بهداشتی و..   و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جهت غنی سازی  اوقات فراغت گردشگران و مسافران و نظارت و بازدید های مستمر نهایت تلاش را داشته باشند.

وی برگزاری جشنواره های فرهنگی و بومی و محلی ، فضاسازی و تبلیغات محیطی ،  اطلاع رسانی جاذبه ها  را درشناسایی شهرستان ، جذب و نگهداشت مسافران و گردشگران بر رضایت و رفاه عمومی بسیار موثر دانست.

گفتنی است در پایان جلسه فرماندار بهمراه اعضای ستاد از سواحل شهرستان بازدید نمودند .

چهارمین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بندرگز با موضوع ساماندهی سواحل  برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 419
  • کد خبر : 31810