عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه


برگزاری دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه

برگزاری دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان با حضور رئیس هیئت بازرسی ، کارکنان و اعضای ستاد و به ریاست فرماندار تشکیل شد .

اسمعیل تاجی با تبریک سال نو اظهار داشت : از برکات سال جدید سالروز میلاد مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) است و طبق احادیث و روایات ولادت هر دختر در خانه ای برکت بوده و قطعاً امسال نیز که با تقارن ولادت آن بانوی بزرگوار آغاز شده سال پر خیر و برکتی برای میهن عزیزمان خواهد بود .

فرماندار مراوه تپه ضمن قدردانی از اعضای ستاد که در ایام تعطیلات در ستاد مستقر بوده اند ابراز داشت : با تعیین هدف و برنامه ریزی دقیق نسبت به انجام امور محوله اهتمام ورزید و وظایفی که بر عهده گرفته اید را به نحو احسن به انجام برسانید .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه گفت : با همفکری و همکاری قادر خواهیم بود همچون انتخابات های گذشته رتبه های خوبی را در سطح استان کسب نموده و فتح قله های موفقیت توسط شهرستان محرومی چون مراوه تپه دور از انتظار نیست .

رئیس هیئت بازرسی اتخابات شهرستان نیز با تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه بازرسی انتخابات گفت : ما امیدواریم بتوانیم انتخاباتی در شأن و منزلت مردم شهرستان مراوه تپه برگزار نمائیم .

سید ابوالفضل حسینی نیا با تأکید بر حفظ بی طرفی در انتخابات افزود : انتخاب حق مردم است و ما نیز برای مردم احترام قائلیم و حافظ رأی مردم هستیم و تکلیف ما این است که در انتخابات به گونه ای عمل کنیم که کمترین شائبه ای در برگزاری انتخابات نداشته باشیم و نبایستی به گونه ای عمل کنیم که متهم به جانبداری از فردی شویم و حق و حقوق داوطلبین و مردم رعایت گردد .

سپس هر یک از حاضرین پیرامون حوزه کاری خود در انتخابات مطالبی را بیان نمودند .

برگزاری دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .