عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کسب رتبه نخست استان در مشارکت حداکثری نشان از اعتماد مردم به نظام است


کسب رتبه نخست استان در مشارکت حداکثری نشان از اعتماد مردم به نظام است

کسب رتبه نخست استان در مشارکت حداکثری نشان از اعتماد مردم به نظام است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در نشست با هیات های نظارت انتخابات شوراهای شهر و روستا شرق گلستان اظهار داشت: همه ی ما وظیفه داریم شرایطی ایجاد کنیم تا در فضای عدم جانبداری, بیطرفی و رعایت ضوابط و مقررات انتخابات سالمی برگزار کنیم.
مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: با توجه به فرمایشات و تاکید مقام معظم رهبری بر صیانت از آرای مردم باید این مهم را اولویت کار خود قرار داده و همانند گذشته استان گلستان به عنوان نماد و شاخص در کشور معرفی شود.
وی تصریح کرد: در دوره قبل انتخابات نماینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری, استان گلستان رتبه نخست مشارکت حداکثری را در سطح کشور کسب نمود که این نشان از اعتماد مردم به مجریان انتخابات استان است.
کریمی بیان داشت: در گنبدکاووس شرایط طوری ایجاد شده که در فضای دوستانه و با تعامل و همکاری کارها انجام میشود و سعی کردیم رویکرد و سیاست ها را با هماهنگی انجام دهیم.
وی خاطر نشان کرد: دبیرخانه ستاد انتخابات شهرستان از چند ماه گذشته فعال شده و به وظایف و تکالیف خود آگاه است و با این تعامل و هماهنگی امید داریم انتخابات بدون مشکلی در گنبدکاووس برگزار شود
کریمی یادآور شد: در مدت ثبت نام مجموعا یک هزارو 345 نفر به عنوان کاندیدای شهر و روستا ثبت نام کردند که از این تعداد یک هزارو 280 نفر مرد و 65 نفر زن است و تعداد کاندیدا شورای شهر گنبد 165 نفر میباشد که از این تعداد 144 نفر مرد و 21 نفر زن میباشد.
کریمی اضافه کرد: میزان ثبت نام شورای شهر گنبد نسبت به دوره قبل 33 درصد و در شهر اینچه برون 33 درصد افزایش یافته است.
وی تصریح کرد: مشارکت حضور بانوان نسبت به دوره قبل 58 درصد افزایش یافته است.
کریمی اذعان داشت: از تعداد یک هزارو 345 نفر کاندیدا 432 نفر سابقه عضویت و 913 نفر عدم سابقه عضویت در شوراهای شهر و روستا دارند

کسب رتبه نخست استان در مشارکت حداکثری نشان از اعتماد مردم به نظام است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 608
  • کد خبر : 32340