عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور مشاور اجرایی معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در شهرستان بندرگز


حضور مشاور اجرایی معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در شهرستان بندرگز

حضور مشاور اجرایی معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در شهرستان بندرگز

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، "سید محسن فانی" مشاور اجرایی معاون توسعه و منابع وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی به همراه "فضیلت" مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان طی بازدید از مجتمع شهید ربانی و پروژه فرهنگی و هنری دریا با فرماندارشهرستان دیدار و گفتگو کرد.

علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان بندرگز در این دیدار به موقعیت محیطی و جغرافیایی و ظرفیتهای فرهنگی و هنری شهرستان اشاره کرد و گفت : شهرستان بندرگز دروازه ورودی غرب استان بوده و وجود جاذبه ها و تفرجگاهها و بافت سنتی و مذهبی شهرهای آن و ایجاد پایگاههای فرهنگی و هنری موجب جذب و ماندگاری مسافران وگردشگران وهمچنین بهره مندی علاقمندان حوزه فرهنگ و هنر در این شهرستان می گردد.

میرزایی با بیان مسائل و مشکلات وکمبود فضاهای فرهنگی وهنری در شهرستان اظهار داشت: رفع مشکلات  و تکمیل پروژها  از نیازهای ضروری و انتظارات بحق مردم شهرستان است .

وی در ادامه با تشریح پروژه های نیمه تمام شهر بندرگز و نوکنده و حائز اهمیت خواندن آن ، تکمیل پروژه فرهنگی و هنری دریا که با شرایط و ویژگیهای مکانی با هزینه کرد 7 میلیارد ریال حدود 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و همچنین پروژه نوکنده خواستار تسریع در اجرا و اتمام پروژه های فوق شدند.

وی عدم وجود مراکز فرهنگی نظیر سینما ، پایگاههای فرهنگی و هنری را نشان دهنده محرومیت شهرستان در زیرساختهای فرهنگی خواند و گفت: با توجه به سابقه فرهنگی شهرستان و علاقمندی و نیاز مردم بویژه قشر جوان  ، همکاری و سرمایه گذاری در بخش فرهنگی شهرستان بخصوص مراکزفرهنگی ضروری است .

 در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان  با اشاره  به عدم توجه کافی به اولویتها و ضروریات در اختصاص اعتبارات برای ایجاد زیرساختهای فرهنگی در دولت گذشته بیان داشت: در شهرستانهایی با قابلیت بالا  از جمله بندرگز پروژه های مهم و ضروری که مورد نیاز اساسی مردم بوده راکد مانده درصورتیکه  در بعضی مناطق بدون نیاز سنجی واقعی پروژه هایی به بهره برداری رسید.

مشاور اجرایی معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در ادامه ازحمایتها و پیگیریهای مجدانه فرماندار در راستای رشد و بالندگی فرهنگی شهرستان و همچنین فراهم نمودن بسترهای توسعه ای فضاهای فرهنگی و هنری تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد با فراهم نمودن مقدمات سفرآتی  معاون وزیر به این شهرستان مسائل و مشکلات مرتفع گردد.

 

حضور مشاور اجرایی معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در شهرستان بندرگز


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 407
  • کد خبر : 32494