عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه آسیب شناسی اعضای شعب اخذ رای برگزار شد


جلسه آسیب شناسی اعضای شعب اخذ رای برگزار شد

جلسه آسیب شناسی اعضای شعب اخذ رای برگزار شد

مهندس عبدالقدیر کریمی رئیس حوزه انتخابیه شهرستان گنبد کاووس در جلسه هیأت اجرایی پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: آخرین روند بررسی صلاحیت ها با ملاحظات قانونی و بدون هیچ گونه حاشیه به اتمام رسید.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: اعضایی که باید در شعب اخذ رای بکارگیری شوند باید با دقت و حساسیت بالا انتخاب شوند و باید دارای واجد شرایط و صلاحیت باشند.
کریمی افزود : این افراد باید به امور و وظایف خود واقف باشند و بدانند که چه مسئولیت مهم و تاثیرگذاری دارند.
 فرهاد شیبک رئیس ستاد انتخابات شهرستان در این جلسه اظهار داشت: توافق نامه ای بین هیات های نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ستاد انتخابات استان منعقد شده که ترکیب هیئت اجرایی ریاست جمهوری و شوراها می تواند مشترک باشد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس افزود: این توافق نامه کار را سهل تر کرده زیرا در انتخابات گذشته ترکیب هیأتها متفاوت بود.
وی ادامه داد: البته برگزاری جلسات شوراها و ریاست جمهوری جدا و بر اساس قوانین و دستورالعمل های مربوطه و در موعد مقرر خواهد بود.
شیبک بیان داشت: این جلسه در جهت هماهنگی با هدف تعیین مناسب افراد شعب انتخابات است و امید داریم با همفکری شما عزیزان افراد شعب و مکان شعب را تعیین و تثبیت کنیم.

جلسه آسیب شناسی اعضای شعب اخذ رای برگزار شد

 

جلسه آسیب شناسی اعضای شعب اخذ رای برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 514
  • کد خبر : 32518