عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکید فرماندار کلاله بر اشرافیت مدیران دستگاه های عضو کارگروه سلامت بر کارگروه های تخصصی


تاکید فرماندار کلاله بر اشرافیت مدیران دستگاه های عضو کارگروه سلامت بر کارگروه های تخصصی

تاکید فرماندار کلاله بر اشرافیت مدیران دستگاه های عضو کارگروه سلامت بر کارگروه های تخصصی

برزگر فرماندار کلاله در اولین کارگروه سلامت و امنیت غذایی سال 96 با تاکید بر حضور و آمادگی روسای ادارات در کارگروه های تخصصی گفت : با توجه به اهمیت و حساس بودن تصمیمات این کارگروه و ایجاد مسؤلیت در قبال مصوبات لازم است مدیر دستگاه های عضو کارگروه با اشرافیت کامل بر دستورات در جلسه حضور یابند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله وی درادامه اظهار داشت : نظارت و بازدید از نانوایی ها باید بیشتر شود تا غذای اصلی سفره های مردم با کیفیت بیشتر در خدمت مردم قرار گیرند.

فرماندار کلاله با تشکر از اداره ورزش و جوانان برای برگزاری همایش  پیاده روی خانوادگی گفت: این اقدامات که موجبات نشاط، همدلی و سلامت مردم را به همراه دارد باید در طول سال استمرار داشته باشد.

در ادامه این جلسه دکتر کلوی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله به ارائه گزارشی از تلاشهای انجام شده طی زمان طرح سلامت نوروزی پرداخت و گفت: با تلاش های انجام شده کارشناسان بهداشت ۱۶۳۲ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد.

وی در ادامه اشاره ای به فعالیت های بیمارستان کرد و افزود : طی بیست روز کاری از اواخر اسفند 95 تا پانزده فروردین 96 ، 8100 نفر به بیمارستان حضرت رسول اکرم ص مراجعه کردند که 6640 نفر به اورژانس  ، 1640 نفر سرپایی و طی این مدت 849 نفر هم بستری شده اند.

فرماندار با اشاره به لزوم صیانت و سلامت کارمندان ، ارباب رجوع و محیط کار خواستارجذب کارشناس بهداشت حرفه ای توسط  شهرداری های کلاله و فراغی با هدف حفظ و صیانت نیروی کار و ایجاد تعامل کاری بیشتر با مرکز بهداشت شهرستان،برای سنجش عوامل زیان آور محیط کار ، انجام معاینات شغلی و آموزش شاغلین و واکسیناسیون لازم شد .


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 571
  • کد خبر : 32786