عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دومین دوره المپیاد ورزشی استان گلستان در شهرستان رامیان


برگزاری دومین دوره المپیاد ورزشی استان گلستان در شهرستان رامیان

برگزاری دومین دوره المپیاد ورزشی استان گلستان در شهرستان رامیان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان، دومین دوره مسابقات المپیاد ورزشی گلستان با شعار"المپیاد میعادگاه ورزش گلستان" با حضور مهندس صادقلو فرماندار، و ورزشکاران گلستانی درمحل سالن شهیدان صادقی شهرستان رامیان برگزار شد.

مهندس صادقلو فرماندار در حاشیه این مراسم گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۶ تیم از سراسر استان گلستان در حال برگزاری است. وی افزود: شهرهای رامیان، گرگان،گنبد کاووس، علی آباد، مینودشت، کردکوی در این دوره از ازمسابقات شرکت کرده اند. وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در رشته تیمی برگزار میشود و فردا نیز ورزشکاران در رشته های انفرادی و دونفره به رقابت می پردازند.

در ادامه غلامرضا خداوردی رییس اداره ورزش و جوانان رامیان گفت: در رشته تیمی تیمهای گنبد اول، رامیان دوم و گرگان مقام سوم را کسب کردند. وی تصریح کرد: در رشته انفرادی آقای پرهام رهنما از گنبد مقام اول، آقای محمدرضا رجبلو از رامیان مقام دوم و آقای کامران فراهانی از گنبد مقام سوم را کسب کردند. وی گفت: در رشته دو نفره آقایان  آریا علیزاده و علی یزدان فر از گنبد مقام اول را کسب کردند. خداوردی خاطرنشان کرد:در رشته دو نفره آقایان امیر حسین و امیر عباس علی پور مقام دوم را کسب کردند. وی در پایان یادآورشد: در رشته دو نفره آقایان مبین قلعه قافی و امیر علیزاده از گنبد و آقایان جواد بای و مهدی عجم از رامیان مقام سومی مشترک‌ را کسب نمودند.

برگزاری دومین دوره المپیاد ورزشی استان گلستان در شهرستان رامیان

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 649
  • کد خبر : 33095