عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هر رای ما در سرنوشت کشور تاثیرگزار و تعیین کننده است

فرماندار بندرگز:

هر رای ما در سرنوشت کشور تاثیرگزار و تعیین کننده است

هر رای ما در سرنوشت کشور تاثیرگزار و تعیین کننده است

  فرماندارشهرستان بندرگز گفت: نیت ما تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی است و هر رأی ما در سرنوشت کشور تاثیر گزار و تعیین کننده است .

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان؛ علی اصغر میرزائی فرماندار بندرگز در همایش انتخاباتی بانوان شهرستان با موضوع حضور حداکثری که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید با تبریک ایام و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: یکی از مواردی که در تحقق اقتصاد مقاومتی موثر و تاثیر گذاراست مسئله انتخابات و حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات است .

وی خاطرنشان کرد : با حضور پرشور و حداکثری در همه مراسمات ملی بویژه انتخابات می توان آینده ای روشن برای پیشرفت و توسعه کشور رقم زد و بدون شک بانوان ، نقش تاثیرگذاری در ایجاد شور و هیجان حضور افراد در پای صندوقهای رای خواهند داشت.

میرزایی با بیان اینکه یکی از مولفه های نظام، مردم سالاری دینی است با برگزاری انتخابات آزاد و رقابتی این امر مهم که نقاط قوت نظام اسلامی است محقق خواهد شد و تصمیم گیری و تعیین سرنوشت حق همه اقشار جامعه است که ازحق رای مساوی برخوردارند و نظرات عموم جامعه همسان و یکسان است .

وی با اشاره به نقش برجسته بانوان در جامعه گفت: بانوان بعنوان نیمی از بدنه جامعه، همواره نقش فعال و موثری در مسائل مربوط به پیروزی انقلاب، تداوم نظام اسلامی ودر دفاع مقدس با حمایتهای معنوی و مادی در پیشبردامورات جنگ در دنیا بی نظیربودند.

فرماندار بندرگز با اشاره به شعار سال اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال وارائه راهکارهای تحقق آن از سوی مقام معظم رهبری ، ادامه داد: بناست که نظام وانقلاب اسلامی ما در دنیا به عنوان حکومت موفق یک الگو و نمونه مطرح باشد واگر بخواهیم حرفی برای گفتن درهمه عرصه های بین المللی داشته باشیم و این الگورا به جهانیان ثابت نماییم باید با نقش آفرینی، نقاط قوت نظاممان را تقویت و خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام اسلامی را جلوه گر نماییم .

میرزایی افزود :تحقق اقتصاد مقاومتی ، علاوه برافزایش تولید و اشتغال، منجر به امنیت، کاهش جرائم و بزهکاری و رفع توطئه های فرهنگی و اجتماعی، سیاسی و اقتصادی دشمن می شود و آن زمان است که می توان نقش همه افراد جامعه در ورود بر این عرصه ها را بخوبی احساس کرد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: کسانی که به کشور و امنیت کشور علاقمند هستند در صحنه های انتخابات حضور پیداکنند، گفت : مهم برای ما اقتدار و مشروعیت نظام است و وظیفه داریم با آگاهی بخشی وبا اطلاع رسانی زمینه های حضورپرشور و حداکثری مردم در انتخابات را فراهم نماییم .

نماینده عالی دولت در شهرستان باتوجه به در پیش بودن دو انتخابات سرنوشت ساز اظهار داشت : در روز 29 اردیبهشت سالجاری بناست که بالاترین مقام اجرائی کشور و در رده عمومی تر ، شوراهای شهر و روستاها را تعیین وانتخاب نماییم و اگر افراد کارآمد و با برنامه انتخاب گردد قطعا برای رفع مشکلات و رونق و توسعه جامعه زودتر به نتیجه می رسیم .

فرماندار بندرگز با بیان اینکه وظیفه دوم ما انتخاب آگاهانه است، افزود: انتخاب درست افراد متعهد و متخصص ، علاقه مند و با برنامه در عرصه شوراها موجب موفقیت، توسعه و پیشرفت کشور خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ابراز امیدواری کرد: در روز 29 اردیبهشت همه باهم با شور و اشتیاق و حضور پرشور در پای صندوقهای رای حماسه ای بیاد ماندنی دیگری را خلق و اقتدار و وفاداری خود به نظام و رهبری عزیز را به جهانیان نشان دهیم .

هر رای ما در سرنوشت کشور تاثیرگزار و تعیین کننده است

 

هر رای ما در سرنوشت کشور تاثیرگزار و تعیین کننده است

 

هر رای ما در سرنوشت کشور تاثیرگزار و تعیین کننده است

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 603
  • کد خبر : 33315