عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهترین عبادت در نزد پروردگار خدمت به خلق می باشد

فرماندار بندرگز :

بهترین عبادت در نزد پروردگار خدمت به خلق می باشد

بهترین عبادت در نزد پروردگار خدمت به خلق می باشد

 فرماندار بندرگز گفت : خوشبختی انسان زمانی کامل می شود که انسان به فکر همنوعان خود باشد ، بهترین عبادت در نزد پروردگارخدمت به خلق است .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بندرگز ، علی اصغر میرزایی فرماندار در مراسم جشن ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و همچنین همایش حضور حداکثری در انتخابات که با حضور مددجویان کمیته امداد، دانشجویان تحت حمایت و نوعروسان و رابطین فرهنگی در محل کمیته امداد شهرستانبرگزار گردید ، با تبریک ایام واعیاد شعبانیه اظهار داشت : رسالت نهادهای حمایتی بویژه کمیته امداد اکرام و خدمت به قشرمستضعف جامعه است .

وی فلسفه وجودی حکومت اسلامی را عدالت اجتماعی و توجه ویژه به محرومین برشمرد و افزود : انقلاب ما ، انقلاب مستضعفین و محرومین است و حفظ کرامت و جلب رضایت محرومین ورفع مشکلات آنها همواره باید مورد توجه می باشد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان با اشاره به نقش اساسی اقشار محروم جامعه در انقلاب اسلامی گفت : یاران حقیقی و واقعی امام در مبارزه با حکومت طاغوت ، پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن و نیز جهادگران دفاع مقدس غالبا ازاقشارمحروم و مستضعف جامعه بودند.

فرماندار بندرگز با اشاره به اهمیت انتخابات و حضور حداکثری در پای صندوقهای رای گفت : انتخابات از مسائل اساسی و مهم کشور است و حمایت قشر مستضعف و متدین جامعه در صحنه های حساس بویژه حضور قاطع در امر مهم انتخابات ،سبب تقویت پایگاه مردمی انقلاب و نظام خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت : همه باید با همراهی و همدلی ، تعهد و پایبندی به قانون و مقررات و بدون جانبداریبرایحضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و همچنین برگزاری مطلوب و سالم آن کمک نماییم .

بهترین عبادت در نزد پروردگار خدمت به خلق می باشد

 

بهترین عبادت در نزد پروردگار خدمت به خلق می باشد

 

بهترین عبادت در نزد پروردگار خدمت به خلق می باشد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 590
  • کد خبر : 33682