عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار شهرستان آق قلا رای خود را به صندوق انداخت

در نخستین ساعات روز حماسه سیاسی دیگر :

فرماندار شهرستان آق قلا رای خود را به صندوق انداخت

[/center]
فرماندار شهرستان آق قلا رای خود را به صندوق انداخت
فرماندار شهرستان آق قلا ، صبح امروز جمعه 29 اردیبهشت با حضور در شعبه 13 "تربیت بدنی شهر آق قلا" رای خود را به صندوق انداخت.
در نخستین ساعات صبح امروز جمعه 29 اردیبهشت ماه ، روز حماسه حضور پرشور مردم ، "امانگلدی ضمیر" فرماندار با حضور در شعبه 13 "تربیت بدنی شهر آق قلا" در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آق قلا ، "امانگلدی ضمیر" در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرستان گفت : انتخابات مظهر مردمسالاری است و شرکت مردم در انتخابات به نوعی تعیین سرنوشت خود آنهاست . حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از اول صبح در سطح شهرستان کم نظیر است و این نشانگر خلق حماسه ای دیگر در پای صندوق های رای است.
وی با بیان اینکه نظام هایی که از پشتوانه مردمی قوی برخوردار هستند ، دارای امنیت بالایی نیز هستند ادامه داد: حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات ، ضامن استمرار و ثبات امنیت کشور است .
فرماندار شهرستان آق قلا افزود : برای برگزاری انتخابات در حوزه شهرستان آق قلا 113 صندوق رای پیش بینی شده است و مردم علاوه بر رای انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری ، از بین 617 نامزد شوراهای اسلامی شهر و روستا افراد شایسته را برای این نهاد در شهرستان انتخاب می کنند.
به گفته "ضمیر" ، کسانی که مورد اعتماد مردم قرار می گیرند و انتخاب می شوند ، تحقق خواسته ها، دیدگاه ها و نظرات مردم را در دستور کار قرار داده و با این حضور پرشکوه مردم شاهد شکوفایی بیشتر ارزش های انقلاب اسلامی، توسعه، عمران، اشتغال و تولید بیشتر کشور خواهیم بود.
[center]فرماندار شهرستان آق قلا رای خود را به صندوق انداخت فرماندار شهرستان آق قلا رای خود را به صندوق انداخت فرماندار شهرستان آق قلا رای خود را به صندوق انداخت فرماندار شهرستان آق قلا رای خود را به صندوق انداخت

ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .