عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک حبیب شفائی فرماندار آزادشهر به مناسبت پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری


پیام تبریک حبیب شفائی فرماندار آزادشهر به مناسبت پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری

پیام تبریک حبیب شفائی فرماندار آزادشهر به مناسبت پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری

بسم الله الرحمن الرحیم
حضور و مشارکت گسترده و آگاهانه ملت شریف ایران در انتخابات ٢٩ اردیبهشت گواهی بر هوشمندی ، عقلانیت ، پایمردی و وفاداری به آرمان‏های اسلام و انقلاب و تأیید دیگری برای جمهوری اسلامی است.
بار دیگر ملت بزرگ ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و با حضور پرشکوه خود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه ای شگفت آفریدند و عظمتی نو برپا کردند و با رأی به عقلانیت و عملگرایی و با انتخاب مجدد حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عزت و سربلندی ایران اسلامی را در عرصه داخلی و بین المللی تحکیم بخشیدند.
بی تردید در میدان و صحنه بزرگ انتخابات ، خلق حماسه ای عظیم از جنس عقلانیت و اتحاد جز با عنایات الهی و قدمهای استوار مردم عزیز مقدور نبود و به یقین پیروز این انتخابات ، ملت بزرگ ایران و ناکام آن دشمنان نظام هستند.
در خاتمه اینجانب این پیروزی عظیم را به رهبر معظم انقلاب ، ملت شريف و آگاه و جناب آقای دکتر روحانی ، رییس جمهوری منتخب و محبوب تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق روز افزون و بیش از پیش رییس دولت تدبیر و امید در ادامه خدمت به کشور و ملت را دارم.

حبیب شفائی - فرماندار آزادشهر

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 588
  • کد خبر : 34203