عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار مراوه تپه : مواد مخدر یک بیوتروریسم هدایت شده است


فرماندار مراوه تپه : مواد مخدر یک بیوتروریسم هدایت شده است

 فرماندار مراوه تپه : مواد مخدر یک بیوتروریسم هدایت شده است

فرماندار مراوه تپه ، استعمار جهانی از مواد مخدر برای از بین بردن انگیزه های وطن پرستی و مذهبی در کشور های مختلف استفاده کرده است .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، اسمعیل تاجی با حضور در نماز جمعه کریم ایشان در سخنرانی پیش از خطبه نماز ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت مردم در امر انتخابات و سایر صحنه ها و قبولی آرزوی قبولی طاعات و عبادات گزارشی از اقدامات دولت تدبیر و امید در شهرستان ارائه نمود .

فرماندار مراوه تپه با تشریح عواقب سوء مواد مخدر در جامعه اظهار داشت : از زمان تسلط استعمار بر جهان سوم ، استفاده از مواد مخدر یک وسیله سلطه قرار گرفته و در تاریخ می بینیم استعمار از آن برای از بین بردن انگیزه های وطن پرستی و مذهبی در کشور های مختلف نیز استفاده کرده است .

وی بیان داشت : امروزه مواد مخدر یک سلاح و آلت ترور جوانان و شخصیت ها علی الخصوص مسلمانان می باشد که توسط نظام سلطه استفاده می شود که برای جلوگیری از آن همه باید بسیج شویم .

تاجی ضمن تاکید بر همگانی کردن فرهنگ مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد : ما نیازمند همکاری و کمک مراکز علمی و دانشگاهی و شما مردم عزیز هستیم تا بتوانیم با هم ستیزی این بلای خانمانسوز را برداریم .


  فرماندار مراوه تپه : مواد مخدر یک بیوتروریسم هدایت شده است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .