عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی شهرستان برگزارشد


جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی شهرستان برگزارشد

جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی شهرستان برگزارشد

جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی شهرستان باموضوع عفاف وحجاب باحضور حضوراحمد تجری مفردفرماندار،همکاران خانم ادارات و دیگر مسئولین شهرستانی درمحل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول ، احمد تجری مفرد ضمن گرامیداشت هفته ترویج عفاف و حجاب، خاطرنشان کرد: بانوان همواره در عرصه های مختلف حمایت از نظام و انقلاب نقش مؤثر و به سزایی را ایفا نموده اند.

وی افزود: زنان کشور عزیز ما همواره همراه نظام و مایه افتخار و سرافرازی کشور بوده اند.

تجری مفرد با اشاره به شرایط حساس منطقه، اظهار داشت: کشور ما به عنوان جزیره ای امن در منطقه بوده و دشمنان ما به این نتیجه رسیده اند که با تهدیدات نظامی نمی توانند مردم ایران را از صحنه خارج کنند لذا، به تهاجم فرهنگی روی آورده اند که در این راستا باید آگاهی بخشی به جوانان و خانواده ها و دیگر اقدامات پیشگیرانه صورت پذیرد.

فرماندار گفت:۲۱ تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب رضاخانی است.

وی اظهارداشت افزود: مقاومت مردم متعرض به این طرح بیانگر تدین دیرینه مردم این سرزمیناست که همواره با برنامه‌های وارداتی و غربی مخالف بوده‌اند.

وی بیان کرد: دشمن دریافته که اگر بر روی عفاف و حجاب زنان به عنوان یک نقطه استراتزیک کار کند، می‌تواند به اهداف خود دست یابد لذا بر روی این برنامه زوم کرده و اجرایی کرده است.

تجری مفرد ضمن تقدیر از حضور پر شکوه خواهران از خواهران خواست در اجرای طرح صیانت از حریم امنیت عمومی و عفاف و حجاب تلاش مضاعف کنند.

جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی شهرستان برگزارشد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .