عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان آزادشهر برگزار شد

 جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان آزادشهر با محوریت تابستان 96 به ریاست فرماندار و با حضور اعضای ستاد در محل فرمانداری تشکیل گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آزادشهر حبیب شفائی فرماندار در این جلسه با اشاره به جایگاه ارزشمند ستاد خدمات سفر از تمامی دستگاه های اجرایی عضو ستاد که در طول سال بویژه ایام نوروز خدمات شایسته وارزشمند به گردشگران و مسافران ارائه نمودند تشکر و قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد که در شروع سفرهای تابستانی دستگاههای عضو با آمادگی کامل به وظایف خود به شایستگی عمل نمایند.

فرماندارشهرستان آزادشهر با اشاره به ضرورت آمادگی مقابله با حوادث احتمالی افزود: دستگاه های خدمات رسان از جمله آتش نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و جمعیت هلال ‌احمر آمادگی لازم برای خدمت رسانی به شهروندان و میهمانان را داشته باشند و تدابیر لازم را در این رابطه اتخاذ نمایند.

وی بر نظارت، کنترل بازار و دقت در ارائه کالا و خدمات با کیفیت به مردم و میهمانان تأکید و رعایت مسائل بهداشتی در رستوران ها و مراکز عرضه غذایی و همچنین نظافت شهر و روستاها را خواستار شد.

وی باتوجه به آمادگی اسکان مسافران در 7 مدرسه گفت: آموزش و پرورش نسبت به تجهیز مدارس برای اسكان موقت مسافران تابستان اقدامات لازم را به عمل آورد.

گفتنی است در این جلسه بر موارد ایمن سازی جاده ها رفع مشکل ترافیکی،رفع نواقص روشنایی معابر و ورودی های شهر ، پارک ها،اسکان مسافران ،برقراری نظم و امنیت در محل های اسکان مسافران و اقدامات نظارتی (گشت ویژه نظارت بر قیمت ها ،کیفیت مواد غذایی رستوران های بین راهی و..)با همکاری اداره صنعت و معدن سایر دستگاه های ذیربط تاکید گردید.

در ادامهجلسه كمیته های ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان و همچنین شرح وظایف هر کمیته مشخص گردید و مسئولین کمیته هاپیشنهادات و نظرات خود را بیان و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

 

جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان آزادشهر برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 447
  • کد خبر : 35597