عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس به مناسبت روز بهزیستی و تامین اجتماعی

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس به مناسبت روز بهزیستی و تامین اجتماعی

پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس به مناسبت روز بهزیستی و تامین اجتماعی

مهندس عبدالقدیر کریمی معاون استاندار و فرماندار گنبد کاووس در پیامی، فرارسیدن هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی را به کلیه تلاشگران و دست اندرکاران این عرصه در شهرستان گنبد کاووس، تبریک گفت:25تیرماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز بهزیستی و تامین اجتماعی نامگذاری شده است .
هفته بهزیستی و تامین اجتماعی فرصت مغتنمی برای بیان اهمیت ،کارکردها و خدمات گسترده و موثر این دو نهاد خدماتی است که به موجب مفادی از اصول قانون اساسی و در جهت تحقق عدالت اجتماعی و خدمت به محرومان و اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه ، شکل گرفته اند.
تلاش بدون تردین خدمتگذاران دلسوز و پر تلاش در عرصه های سازندگی ، آبادانی و سربلندی میهن اسلامی که از هیچ اقدامی در راه خدمت به محرومان جامعه به جهت حفظ و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نورزیده اند موجبات رضایت و خشنودی خداوند متعال را کسب نموده و از جایگاه رفیعی در درگاه ایزد منان برخوردار است.
بدینوسیله ، فرا رسیدن هفته بهزیستی و تامین اجتماعی را به کلیه تلاشگران و دست اندرکاران این عرصه در شهرستان گنبد کاووس ، تبریک عرض نموده ، توفیق روز افزون همگان را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحقق سیاست های رفاهی از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 736
  • کد خبر : 35643