عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ازدواج از نیکوترین سنت پیامبر اسلام(ص)است که باید شرایط آن را برای جوانان فراهم نماییم

کاظمی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان گفت:

ازدواج از نیکوترین سنت پیامبر اسلام(ص)است که باید شرایط آن را برای جوانان فراهم نماییم

 
ازدواج از نیکوترین سنت پیامبر اسلام(ص)است که باید شرایط آن را برای جوانان فراهم نماییم 
سید محسن کاظمی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گرگان گفت: ازدواج از نیکوترین سنت پیامبر اسلام(ص)است که باید شرایط آن را برای جوانان فراهم نماییم .
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان اظهار کرد: اولین روز از ماه ذی الحجه سالروز زیباترین پیوند آسمانی در جهان اسلام می باشد و در این روز فرخنده، حضرت علی (ع) با برترین بانوی جهان پیمان عشق بست و خدا، والاترین فرستاده خویش را بر این پیمان گواه گرفت.
سید محسن کاظمی افزود: برکت ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا، عمری به گستردگی آفتاب دارد، هم‏چنان که یاد و نام آن در تاریخ برای همیشه ماندگار شد.
وی یادآور شد: ازدواج حضرت فاطمه (سلام الله علیها) و امیرمؤمنان حضرت علی (علیه السلام) از مهم ترین اتفاقات تاریخ شیعه است که ثمره این پیوند مبارک و سراسر مملو از عشق و محبت، درخت گهربار امامت است.
کاظمی بیان داشت: امروزه برخی مشکلات و چالش های موجود این ضرورت را ایجاب می کند که فرهنگسازی گسترده و موج آفرینی فراگیری در راستای فرهنگ صحیح و الگوی ازدواج آسان و آگاهانه در جامعه انجام شود تا آسیب های اجتماعی نیز در جامعه کاهش یابد. لذا در برنامه ها و اقدامات پیش بینی شده باید جوانان و جامعه را به سمت ازدواج آگاهانه، بهنگام، آسان و پایدار سوق دهیم.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان گفت:  ضروری است اداره ورزش و جوانان شهرستان بعنوان دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان ، دستورالعملی را برای تشکیل ستاد گرامیداشت هفته ازدواج شهرستان تدوین و کمیته هایی را به مسئولیت ادارات در زیر مجموعه این ستاد پیش بینی نماید .
در ادامه متقی ،معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان نیز هدف از برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان را مطالبه نیازهای جوانان در حوزه های مختلف ذکر کرد .
وی افزود:  ادارات استان و شهرستان طبق قانون موظفند در فراهم نمودن شرایط برای رفع مشکل جوانان اهتمام جدی داشته باشند .
متقی 5موضوع اشتغال ،ازدواج،طلاق ،اعتیاد ،نشاط و امید را از اولویتهای سال 96ستاد ساماندهی امور جوانان استان برشمرد .


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 669
  • کد خبر : 36593