عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد كتول برگزارشد


جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد كتول برگزارشد

جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد كتول برگزارشد

 فرماندارشهرستان علی آبادكتول : دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادكتول موجب توسعه اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، عمرانی شهرستان شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،جلسه شورای اداری شهرستان علی آبادكتول با حضور احمد تجری فرماندار ، حجت الاسلام موسوی امام جمعه ، حجت الاسلام علی نژاد،رمضانعلی جمشیدی دادستان و جمعی از مسئولین و اعضاء شورای اسلامی و دهیاران شهرستان علی آبادكتول به میزبانی دانشگاه ازاد اسلامی واحد علی آبادكتول در سالن علامه جعفری برگزار شد.

فرماندار با ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امام جواد (ع)و با تبریک هفته دولت و و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند شهرستان گفت: هفته دولت در حقیقت فرصتی است تا مسئولین مروری داشته باشند بر کارنامه یکساله خد مت خودشان و گزارشی از عملکرد خود را به مردم ارائه دهند.

تجری مفرد پایه های اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران را اسلام و مردم برشمرد و گفت: خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی، هم ثواب است، هم افتخار و هم وظیفه است و هرکس بهتر بتواند به مردم خدمت کند از این فرصت بهتر استفاده کرده است که ما باید به این مسئله توجه کنیم.

فرماندار علی آباد کتول تصریح کرد: کارهای زیربنایی که در این مدت انجام شده است در تاریخ شهرستان بی سابقه است و یقیناً همت و همکاری همه عزیزان بوده که این کارها به نتیجه رسیده است و انشاا... بتوانیم ذره ای از مسئولیت خودمان را در مقابل مردم انجام دهیم و با کمک یکدیگر مشکلات مردم را حل کنیم.

احمد تجری فرماندار شهرستان ضمن تقدیر و تشکر ویژه ازدكتر علیرضا اسفندیاری مقدم رئیس واحدعلی آبادكتول و گرامی داشت یاد و خاطره تمام كسانی که پیگیرتاسیس این واحد دانشگاهی بودند افزود :«این واحد دانشگاهی پتانسیل بسیار خوبی در شهرستان ایجاد کرده وباید به خود ببالیم که چنین برند و مجموعه دانشگاهی را در شهرستان خود داریم که موجب توسعه اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی شهرستان شده و از ظرفیت های بسیار خوبی برخورداراست. »

فرمانداردر ادامه افزود:درهفته دولت امسال درشهرستان علی اباد کتول تعداد95پروژه عمرانی وطرح تولیدی بااعتبار 166/241میلیارد ریال باتعداد 30973خانواربهره مند وقابلیت اشتغالزایی 137نفرافتتاح ومورد بهره برداری قرار می گیرند وتعداد16پروژه عمرانی وطرح تولیدی بااعتبار 714/104میلیارد ریال کلنگ زنی می گردد.

احمد تجری مفرد در جمع دهیاران با اشاره به خدمت عظیم دولت تدبیر و امید اظهار داشت: اقدامات و تحولات گستره از جمله تامین زیرساختهای لازم در نواحی روستایی، نشان از همت بالا و تدبیر حکیمانه دولت تدبیر و امید برای کمک به توسعه روستایی است.

دكتر علیرضا اسفندیاری مقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادكتول ضمن خیر مقدم و ارائه عملكرد دانشگاه، اظهار كرد:«دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد كتول به عنوان یكی از بزرگترین واحد های دانشگاهی در سطح استان است كه توانسته با اجرایی نمودن سیاستها و اهداف كلان دانشگاه آزاد اسلامی سیر صعودی را طی كند و به عنوان سنگری علمی، در شمال كشور در جبهه دانش نقش آفرین باشد كه مركز رشد واحد های فناور دلیلی بر این ادعا است

معاون فرماندار شهرستان ضمن تشكر و قدردانی از مسئولین دانشگاه گفت: « امروزه آموزش، تبدیل به صنعت آموزش شده است و در واقع آموزش بستری صنعتی و یک معبر درآمدزایی برای جامعه تلقی می شود

محمد جواد زنگانه معاون فرماندار شهرستان علی آبادكتول با بیان این مطلب كه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادكتول از برندها ونقاط قوت شهرستان است .

وی در ادامه افزود: « با توجه به موقعیت شهرستان علی آبادكتول و منطقه ی مرزی استان و همچنین سطع علمی بالایی که دانشگاه آزاد اسلامی دارد با همت بلند رئیس دانشگاه وكاركنان آن باید بستری برای پذیرش و جذب دانشجوی بیشتر و به سمت بین المللی سازی این واحد دانشگاهی قدم برداشت

در ادامه رمضانعلی جمشیدی دادستان شهرستان گفت: «سیل فرهنگی كه دشمن به سمت کشور ما به راه انداخته است وامروز كه در یك محیط علمی و دانشگاهی هستیم ، از مسئولین دانشگاهی تقاضا داریم که اقدامات و راهکارهای مقابله با این سیل را ارائه نموده تا بتوانیم در برابر این تهاجم فرهنگی ایستاده و طرح های ارائه شده را عملیاتی کنیم

درپایان جلسه از كارگاه های ساخت اداوات کشاورزی بازدید بعمل آمد.

  جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد كتول برگزارشد

 

جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد كتول برگزارشد

 

جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد كتول برگزارشد

 

جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد كتول برگزارشد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .