عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه بانوان شهرستان ترکمن با حضور معاون فرماندار


جلسه کارگروه بانوان شهرستان ترکمن با حضور معاون فرماندار

جلسه کارگروه بانوان شهرستان ترکمن با حضور معاون فرماندار

 جلسه کارگروه بانوان شهرستان ترکمن با حضور سیدصادق شیرنگی معاون فرماندار این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن، معاون فرماندار ترکمن ضمن تبریک هفته بسیج و با اشاره به سخنان بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) درباره بسیج، گفت: بسیج همانی است که در صدر اسلام بوده و مساله جدیدی نیست و این موضوع سابقه داشته است و از آنجائیکه هدف و مقصد دشمنان اسلام و نظام، دین اسلام است همه وظیفه داریم که با تمام توان در مقابل کفر و دسیسه های دشمنان انقلاب در راس آنها استکبار جهانی آمریکا بایستیم.

شیرنگی افزود: به همین خاطر با عنایت به اینکه حضرت امام با درایت و تدبیری که داشتند احساس خطر کرده و جهت بیمه کردن انقلاب و دستاوردهای آن در 5 آذر 1358 فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند.

وی خاطر نشان ساخت: بسیج یعنی اقتدار، شجاعت، شهامت، ایثار، فداکاری، پاسداشت ارزشها، زنده نگه داشتن خط سرخ شهادت و پاسخ به نهضت عاشورایی امام حسین (ع) است.

معاون فرماندار شهرستان ترکمن بیان داشت: هیچ مرجعی قادر به ارزشگذاری برای بسیج نیست و تنها آن لباس خاکی مقدس است که خود گویای قداست و ارزشهای بی کران بسیج می باشد.

وی ادامه داد: این هفته فرصت و بهانه بسیار خوبی است برای زنده نگه داشتن و استمرار فرهنگ بسیجی در نزد آحاد مردم.

جلسه کارگروه بانوان شهرستان ترکمن با حضور معاون فرماندار

سیدصادق شیرنگی همچنین با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران گفت: این اولین سفر دولت تدبیر و امید و هیئت همراه به استان ما است ویژگی شاخص این سفر هم حضور دو رئیس جمهور ترکمنستان و قزاقستان در کنار دکتر روحانی می باشد که جهت افتتاح پروژه خط آهن گلستان و اتصال آن به آسیای میانه می باشد.

معاون فرماندار ترکمن با تاکید بر ضرورت انعکاس مشکلات شهرستان به مسئولین مرتبط، تصریح کرد: جلساتی در این زمینه با همکاران در حوزه های مربوطه تشکیل و مشکلات را بررسی و طی نامه ای به سمع استاندار محترم رسانده ایم تا در حوزه هیئت دولت بررسی و انشالله مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد: انعکاس خوب مشکلات شهرستان مورد لطف ریاست محترم جمهور و هیئت همراه قرار گرفته و ره آورد مناسبی برای شهرستان داشته باشد.

سیدصادق شیرنگی در پایان سخنانش با اشاره به سابقه استان گلستان و شهرستانهای تابعه در میزبانی و مهمان نوازی گفت: انشالله با استفاده از تمام توان و ظرفیتهای موجود و حضور مشتاقانه مردم استقبال باشکوهی را تهیه و تدارک دیده و از بانوان فعال در عرصه اجتماعی خواست که در این رابطه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

جلسه کارگروه بانوان شهرستان ترکمن با حضور معاون فرماندار


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .