عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی علی آباد کتول با فرماندار شهرستان


دیدار فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی علی آباد کتول با فرماندار شهرستان

دیدار فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی علی آباد کتول با فرماندار شهرستان

 

به مناسبت هفته نیروی انتظامی،فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی علی آباد کتول با فرماندار شهرستان علی آباد کتول دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،فرماندار در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تسلیت ایام عزاداری ابا عبدالله حسین(ع) ، با قدردانی از تلاشهای فرمانده نیروی انتظامی و همکاران وی به خدمات ارزشمند نیروی انتظامی در شهرستان اشاره داشت و گفت: امنیت این شهرستان مرهون تلاش ها و زحمات و همچنین تدبیر و اندیشه شما شکل می گیرد و ما نیز به عنوان یک همکار در کنار شما هستیم و تلاش خواهیم کرد تا مشکلات به حداقل برسد.

هدایتی با تاکید براینکه نیروی انتظامی در ارتقاء آرامش و امنیت مردم در جامعه نقش مهمی ایفا می کنند ، اظهار داشت: همراهی و همدلی پرسنل نیروی انتظامی با مردم و مسئول باعث شده این نهاد در کار خود موفق عمل نمایند.

در این دیدارفرمانده انتظامی شهرستان گزارش عملکردی در حوزه برنامه های ارتقاء امنیت اجتماعی ، مبارزه قاچاق مواد مخدر و افراد مخل نظم و امنیت ارائه داد.

سرهنگ اژدری افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی با هوشیاری و پیگیری های شبانه روزی خود سعی در برقراری نظم و امنیت شهرستان دارند.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .