عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران استان گلستان با فرماندار رامیان


دیدار مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران استان گلستان با فرماندار رامیان

دیدار مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران استان گلستان با فرماندار رامیان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان، علی اصغر فاضلی مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران استان گلستان به اتفاق جناب آقای خسروی معاون اداری ومالی و رضا گرزین رئیس بازرسی وآقای کمال غریبی رییس اداره شهرستان با حضور در فرمانداری با مهندس صادقلو فرماندار و دکتر طاهری امام جمعه شهرستان در خصوص اهداء زمین از طرف دفتر امام جمعه برای ساخت اداره ی بنیادشهید و مشکلات خانواده های شهدا بحث و گفتگو کردند.

مهندس صادقلو فرماندار در این جلسه گفت: همه مدیون خون شهداء و از خود گذشتگی ایثارگران هستند و خدمت به این عزیزان و خانواده های آنان یک وظیفه است.

فرماندار رامیان افزود: با توجه به نیاز خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و کهولت سن برخی از والدین شهداء استقرار اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رامیان برای انجام امورات اداری این عزیزان یکی از اولویتهای بنده و لطف جناب آقای فاضلی مدیرکل می باشد و به لطف خدا این امر محقق شده است.

وی افزود: نباید از نام و یاد شهدا بهره سیاسی و جناحی برد چرا که شهدا متعلق به همه بوده و پاسداشت یاد و خاطره آن عزیزان وظیفه همه ماست.

در ادامه فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز به بیان برخی از مسائل و مشکلات امور ایثارگران و خانواده معزز شهدا و همچنین به تشریح فعالیتهای اداره کل بنیاد شهید در خصوص خدمات رسانی به این عزیزان پرداخت.

 

دیدار مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران استان گلستان با فرماندار رامیان

 


 


 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 659
  • کد خبر : 38264