عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار جامعه ورزشی شهرستان بندرگز با فرماندار به مناسبت هفته تربیت بدنی


دیدار جامعه ورزشی شهرستان بندرگز با فرماندار به مناسبت هفته تربیت بدنی

دیدار جامعه ورزشی شهرستان بندرگز با فرماندار به مناسبت هفته تربیت بدنی

  جامعه ورزش و روسای هیئت ها و سمن های ورزشی شهرستان ، روز دوشنبه 26 مهر، به مناسبت هفته تربیت بدنی با علی اصغر میرزایی فرمانداربندرگز دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ؛ میرزایی در دیدار با جامعه ورزش شهرستان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش و تقدیر و تشکر ازهمراهی و همدلی جامعه ورزش ( روسای هیئت ها و سمن های ورزشی ) به ویژه رئیس ورزش و جوانان شهرستان درتوسعه و ارتقای سطح ورزش شهرستان ، افتخارات و رتبه ها و مقامهایی که برای شهرستان حاصل شد ، تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت ورزش و نقش آن در کاهش ناهنجاریها و آسیبهای اجتماعی افزود : ورزش جزو موارد مهم و از ضروریات زندگی است که علاوه بر سلامت جسم و روح و روان اجتماعی ، راهکار بسیار خوبی برای جذب و مشارکت جوانان و مصونیت از آسیبهای اجتماعی است .

وی با بیان اینکه معمولا کمکهای دولتی برای ایجاد زیر ساختها و تامین امکانات مهم ورزشی است توجه به سرمایه مردمی را ضروری و حائز اهمیت خواند و اظهار داشت : نگاه به مسائل ورزش نشان می دهد که برنامه های ورزشی برنامه های مردمی است و طرفدار مردمی دارد و حمایتهای عموم مردم در رشد و توسعه و تقویت آن نقش آفرین است و آثار مثبتی در موفقیت ها دارد و دستگاهها در برقرراری ارتباط و جلب اعتماد این سرمایه عظیم تلاش و گامهای اساسی بردارند.

وی با توجه به استعداد و انگیزه جوانان ، به مساله استعداد یابی اشاره کرد و استعدادیابی را مساله مهمی دانست و گفت : یکی از راههایی که بتوانیم سطح ورزش شهرستان را ارتقا ببخشیم ، کشف استعداد دها و شناسایی عوامل موفقیت است و هیاتها و مربیان ورزشی در تحقق این مهم و و فراهم نمودن بستر و رشد دادن استعدادها و پتانسیل های جامعه تاثیرگذار باشند.

در ادامه مردانی رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن ارائه گزارش از اقدامات و عملکرد ورزش و جوانان شهرستان و فعالیتهای مناسب هیئت ها ، از برگزاری مسابقات کشتی آزاد رده سنی بزرگسالان قهرمانی کشور در 11 و 12 آبانماه سالجاری در شهرستان بندرگز خبر داد.

 

دیدار جامعه ورزشی شهرستان بندرگز با فرماندار به مناسبت هفته تربیت بدنی

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 723
  • کد خبر : 38375