عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگاه آموزشی نوآوری ها و چالش های قانون اساسی در دانشگاه آزاد علی آباد کتول برگزار می شود


کارگاه آموزشی نوآوری ها و چالش های قانون اساسی در دانشگاه آزاد علی آباد کتول برگزار می شود

برای نخستین بار کارگاه آموزشی نوآوری‌ها و چالش‌های قانون اساسی مصوب ۹۲ در بخش حدود، قصاص و دیات با حضور رئیس مرکز تحقیقات فقهی و حقوقی قوه قضائیه و دادیار دادسرای انتظامی قضات، ۱۱ آبان جاری در دانشگاه آزاد اسلامی علی آبادکتول برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،علیرضا اسفندیاری مقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول در این باره با بیان اینکه حقوق ما بویژه حقوق کیفری و قانون مجازات اسلامی متأثر و برگرفته از فقه است، اظهار کرد: بحث درباره قصاص و دیات در فقه از جمله موضوعاتی است که راجع به آن نظریات زیادی مطرح شده و هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی و ارتقای دانش دانشجویان حقوق و آموزش آنان است.

علیرضا اسفندیاری مقدم با توجه به اهمیت این موضوع که بسیار کاربردی و مبتلا به جامعه است، افزود: سعی برآن است تا با برگزاری چنین کارگاه هایی، همه جانبه از منظر فقه و حقوق نتیجه ای مطلوب و شایسته برای استادان، دانشجویان، وکلا، قضات و شهروندان فراهم شود.

وی با بیان اینکه شرایط برای حضور کارشناسان استان ها در این کارگاه آموزشی وجود دارد، ادامه داد: علاقه مندان رشته حقوق در همه مقاطع تحصیلی می توانند برای ثبت نام به دفتر توسعه فناوری واحد مراجعه یا با شماره ۳۴۲۴۰۳۸۲-۰۱۷ تماس بگیرند.

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .