عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تسلیت فرماندار شهرستان رامیان در پی وقوع زلزله اخیر در استان کرمانشاه


پیام تسلیت فرماندار شهرستان رامیان در پی وقوع زلزله اخیر در استان کرمانشاه

پیام تسلیت فرماندار شهرستان رامیان در پی وقوع زلزله اخیر در استان کرمانشاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان، مهندس صادقلو در پیامی جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثه زلزله اخیر در استان کرمانشاه را به مردم شریف استان کرمانشاه تسلیت گفتند.

متن کامل پیام به شرح ذیل می باشد:

انا لله و انا الیه راجعون

جان باختن جانکاه تنی چند از هموطنان عزیز و ارجمندمان در حادثه زلزله اخیر، روح و روان مردم عزیز کشور و علی الخصوص کرمانشاهیان عزیز را که صاحب عزای این مصیبت اند، جریحه دار نموده و به درد آورده است.

بی تردید مردم قهرمان استان کرمانشاه که تجربه ارزشمند دوران دفاع مقدس را در کارنامه خود دارند، دوشادوش یکدیگر و با همدلی و همبستگی، این روزهای دشوار را پشت سر خواهند گذاشت.

امیدوارم با همت و تعهد شایسته همه مسئولین امر، هرچه سریعتر امدادرسانی و کمک مؤثر و فراگیر به مصدومان و حادثه دیدگان صورت پذیرد و با بسیج همه نیروها، از بار این مصیبت کاسته شود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر شریف رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران و ابراز همدردی و تأسف و تأثر فراوان به مردم شریف استان کرمانشاه و مناطق زلزله زده بویژه خانواده های داغدار، غفران واسع برای درگذشتگان وصبر و اجر برای بازماندگان و سلامت و عافیت کامل برای آسیب دیدگان و مجروحان از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

جواد صادقلو

فرماندار شهرستان رامیان


 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 388
  • کد خبر : 39335