عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بندرگز برگزار شد


آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بندرگز برگزار شد

آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بندرگز برگزار شد

 آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بندرگز با حضور طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، نورقلی پور نماینده غرب استان در مجلس شورای اسلامی، حسینی امام جمعه بندرگز، اعضای شورای اداری و نمایندگان اقشار و اصناف مختلف در بندرگز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم ، برگزاری آئینهای تکریم و معارفه را موجب استفاده از همه  ظرفیت ها و نیروها دانست که  سبب توسعه نیروهای انسانی خواهد شد.

علی اصغر طهماسبی افزود : هم اندیشی ، هم افزائی و تعامل جز ذات مسولیتهای ماست ، اگر برخی از مشکلات و مصائب را می توانیم با هم اندیشی و گفتگو حل کنیم ، نیاز به ایجاد چالش و هزینه برای جمهوری اسلامی نیست ، مردم انتظار توجه و احترام دارند.

وی توجه ویژه به اشتغال و سرمایه گذاری با توجه به محدودیت سرمایه و بودجه دولت  را حائز اهمیت خواند و یکی از وظایف فرمانداران را جذب سرمایه گذار برای شهرستانها اعلام کرد.

طهماسبی افزود : محدودیت ردیفهای شغلی دولت و عدم  امکان بگارگیری همه جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در بدنه دولت استفاده  از سرمایه گذاریهای بخش خصوصی از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اظهار داشت: وجود 70 واحد دانشگاهی با حدود 100 هزار دانشجو در استان یکی از ظرفیتهای خوب استان می باشد ، باید از ظرفیت نخبگان ، شرکتهای دانش بنیان و فناوری استفاده کنیم و فاصله دانشگاهها و دستگاههای اجرائی را به کمترین حد خود برسانیم.

طهماسبی انتصاب حسین احمدی به عنوان سرپرست فرمانداری بندرگز را با توجه به سوابق و مسوولیتهای اجرائی گذشته را نشانه شایستگی وی دانست و از خدمات و تلاشهای علی اصغر میرزائی در مدت تصدی این پست تقدیر و تشکر نمود.

همچنین حسین احمدی سرپرست فرمانداری بندرگز  تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم شهرستان را به عنوان نگاه  و هدف اصلی خود اعلام کرد  وابراز امید واری کرد با همکاری و همدلی همه مسوولین بویژه دکتر نورقلی پور نماینده  غرب استان  بتوانیم باری از دوش مردم این شهرستان برداریم و در جهت توسعه آن گام های موثر برداریم .

احمدی با اذعان به اینکه بندرگز در تاریخ این استان و کشور دارای  سابقه درخشانی بوده افزود :  باید تلاش کنیم تا این شهرستان را به جایگاه گذشته خود برگردانیم .

وی افزود : شهرستان بندرگز دارای سرمایه های  انسانی بسیار ارزشمندی در عرصه های مختلف علمی ، ورزشی ، بانوان و ...است که باید از همه ظرفیتها استفاده کنیم و دست دوستی به سمت همه اقشار ، اصناف ، احزاب و گروههای مختلف  و مردم دراز می کنیم .

علی اصغر میرزائی فرماندار سابق بندرگز گفت  : خدمات دولت تدبیر و امید در شهرستان قابل توجه بود ، تکمیل پروژه مسکن مهر ، اجرای طرح هادی در 18 روستا از 24 روستای شهرستان ، تکمیل و تجهیز ساختمان پیام نور ، منابع طبیعی ، بهره برداری از پل روگذر لیوان شرقی ، اجرای فاز دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی باغو که در ایام دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید ،  حفردو حلقه چاه آب شرب برای تامین آب مورد نیاز شهروندان بندرگز را از مهمترین طرحهای اجرا شده در دولت تدبیر و امید اعلام کرد.

همچنین اجرای فاز دوم فاضلاب شهری بندرگز با اعتبار 2 میلیارد تومان ، پیگیری احداث پروژه  مجتمع گردشگری خدماتی باغو ، پروژه گردشگری شرکت آرمان طبیعت در ساحل دریا که در مرحله واگذاری زمین از سازمان زمین و مسکن قرار دارد ، پیگیری احداث پارک ساحلی بندرگز و نوکنده با اعتبار 10 میلیارد تومان ، تدوین 5 برنامه عملیاتی در راستای اقتصاد مقاومتی و فراهم نمودن مقدمات ایجاد باکسهای زیر گذر راه آهن بندرگز را از طرحهای مختلف اجرا شده در دولت یازدهم عنوان کرد.

 
 

آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بندرگز برگزار شد

 

آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بندرگز برگزار شد

 

آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بندرگز برگزار شد

 

آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بندرگز برگزار شد

 

آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بندرگز برگزار شد

 

 

 

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 427
  • کد خبر : 39803