عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش بزرگ خانواده باحضور فرمادار علی آباد کتول برگزارشد


همایش بزرگ خانواده باحضور فرمادار علی آباد کتول برگزارشد

همایش بزرگ خانواده باحضور فرمادار علی آباد کتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،همایش بزرگ خانواده در محوریت آسیب های اجتماعی وچگونگی روابط در خانواده با حضور حسن هدایتی فرماندار علی آباد کتول برگزارشد.

فرمانداریکی از ویژگی‌های جامعه مدرن را دسترسی آسان به اطلاعات نامحدود دانست و افزود: امروزه به وسیله تکنولوژی‌های ارتباطی می‌توان به سطح وسیعی از اطلاعات و آگاهی‌ها دست یافت به همین دلیل ضروری است خانواده‌ها ضمن مدیریت رفتارها و حدود دسترسی نوجوان، به خود آنها بیاموزند زمان استفاده از تکنولوژی‌های ارتباطی اطلاعات موجود را غربال کنند و به سمت استفاده از محصولات فرهنگی سالم بروند.

فرماندارگفت:دوره نوجوانی شامل فاصله بین کودکی و جوانی یعنی یک دوره زمانی شش ساله است، نوجوان در این دوره بیشترین فرصت‌های اجتماعی شدن نظیر رفتن به مدرسه، پذیرش نقش‌های اجتماعی جدید و تقویت روابط اجتماعی را می‌آموزد، به دلیل اهمیت خاص این دوره نقش نهادهای آموزشی و خانواده برای پرورش استعدادهای افراد فوق العاده موثر است.

وی تصریح کرد: آسیب های اجتماعی به یک مقوله بسیار مهم در جامعه تبدیل شده است و در این راستا باید تلاش کرد و از همه پتانسیل ها برای پیشگیری از این مهم استفاده کرد.

هدایتی بیان داشت: برای رفع آسیب های اجتماعی همتی مضاعف و تلاشی منسجم نیاز است، باید مزیت های نسبی که همان توانایی ها و ظرفیت را شناسایی وبکار گیریم.

 

همایش بزرگ خانواده باحضور فرمادار علی آباد کتول برگزارشد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .