عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 9 دی ، نماد وحدت و میثاق مردم با ولایت است

فرماندار در هشتمین جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان آق قلا:

9 دی ، نماد وحدت و میثاق مردم با ولایت است

9 دی ، نماد وحدت و میثاق مردم با ولایت است

فرماندار شهرستان آق قلا گفت: 9 دی ، نماد وحدت و میثاق مردم با ولایت است.

هشتمین جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان آق قلا با محوریت ستاد هماهنگی برگزاری مراسم نهم دی ماه "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" و برگزاری یادواره شهدای شهرستان به ریاست "امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور بخشداران مرکزی و وشمگیر ، اعضای شورای تامین و مدیران و روسای ادارات ، نهادها و دستگاههای اجرایی عضو این کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا، "امانگلدی ضمیر" در این جلسه با بیان اینکه "خدمت در مسیر شهداء افتخار است" ، هدف از برگزاری یادواره های شهداء را قرار گرفتن در مسیر این عزیزان ذکر کرد.

فرماندار شهرستان آق قلا با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که می فرمایند "زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهداء کمتر از خود شهادت نیست"، افزود: شهداء همچون ستارگانی درخشان بر آسمان ایران اسلامی می‌درخشند و ما همواره باید به یاد این عزیزان باشیم.

وی با بیان اینکه شهدا الگوهای مناسبی برای جوانان هستند، اضافه کرد: شهیدان با تقدیم جان‌ خود در راه اسلام و انقلاب، راه و روش زندگی را به ما نشان دادند که همواره باید در راه ولایت و انقلاب قدم برداریم.نسل جوان جامعه باید با راه و روش زندگی شهدا و اخلاق و رشادت‌های رزمندگان به ‌خوبی آشنا شوند تا بتوانند سربازان خوبی برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب باشند.

این مقام مسئول در شهرستان آق قلا از حماسه نهم دی ماه به عنوان یک حماسه فراموش نشدنی یاد کرد و اظهار داشت: حضور مردم همواره توانسته انقلاب اسلامی را در تمام عرصه ها از جمله تحریم ها و جنگ های روانی دشمن بیمه کند. امروز دشمن می داند قدرت در نظام جمهوری اسلامی همواره پیروی از ولایت فقیه بوده و هست و مردم بیدار و بصیر ایران اسلامی همواره در هر زمانی که لازم و نیاز بوده به پیروی از دستورات مقام معظم رهبری در صحنه حاضر و همواره پیروز میدان بوده و خواهند بود.

"ضمیر" در خاتمه سخنان خود تصریح کرد: دشمنان اسلام از جایگاه و منزلت مردم در جمهوری اسلامی غافل هستند و باید بدانند که مردمی ترین نظام در جهان ، جمهوری اسلامی ایران است و عامل اصلی پیروزی ها حضور گسترده مردم در صحنه مبارزه و دفاع است و ملت فهیم و بیدار دیار اسلامی با وجود سه عنصر اتحاد، حضور و آگاهی و پیروی از این اصول به جهانیان نشان دادند که همواره پیرو مقام معظم رهبری هستند.



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 653
  • کد خبر : 40285