عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم گرامیداشت 16 آذر در بندرترکمن برگزار شد


مراسم گرامیداشت 16 آذر در بندرترکمن برگزار شد

مراسم گرامیداشت 16 آذر در بندرترکمن برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز دانشجو امسال با حضور فاطمه منتظری عضو مجمع تقریب مذاهب اسلامی و مرجان نازقلچی فرماندار شهرستان ترکمن و جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه های بندرترکمن در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهر برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن، نازقلچی ضمن تبریک روز 16 آذر به دانشجویان اظهار کرد: در این روز تاریخی و بزرگ به ارواح مطهر شهدای دانشجو درود می‌فرستیم و برای آنها آرزوی علو درجات می‌کنیم.

 فرماندار شهرستان ترکمن گفت: باید سعی کنیم روز دانشجو به گونه‌ای برگزار شود که اصالت استکبارستیزی خود را حفظ و تقویت کند.

 نازقلچی همچنین از حضور تمامی اقشار مختلف مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان ترکمن (روسای ادارات، اصناف، جوانان، نخبگان، فرهیختگان، دانشجویان و...) در مراسم استقبال از رئیس جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر حسن روحانی و کابینه دولت تدبیر و امید، تقدیر و تشکر کرد.

دکتر فاطمه منتظری نیز در این مراسم با اشاره به نقش دانشگاهیان در 16 آذر 1332 اظهار داشت: روز 16 آذر شروع یک نهضت بود و اولین گام در یک مسیر.

 وی خطاب به دانشجویان اظهار کرد: با توجه به وجود تنوع افکار در پیرامونمان، بایستی در دوران دانشجویی یاد بگیریم که افکارمان را مدیریت کنیم تا در آینده بتوانیم با تعامل یکدیگر مملکت عزیزمان را به پیش ببریم.

 عضو مجمع تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: یک دانشجو در زمان دانشجویی یک هدف تعیین کند. زندگي در هويت خود، هدفمند است، اما اينكه ما هم به عنوان يك دانشجو توانسته ايم هدف زندگي را روشن بشناسيم و زندگي خود را هدفمند سازيم، فرايندي است كه بايد خودمان در آن حضور فعال داشته باشيم و راهبرد مشخصي براي خود ترسيم كنيم.

مراسم گرامیداشت 16 آذر در بندرترکمن برگزار شد

 دکتر منتظری بیان داشت: هدفمند سازي با اين رويكرد از آن جهت ضرورت مي يابد كه باعث آرامش و نظم زندگي و سامان دهي افكار و رفتار انسان مي شود.

 وی گفت: دانشجو الگوی دیگران باشد تا اینکه الگوپذیر باشد. نارسایی الگوهای غربی در فرایند توسعه کشور سبب شده که بازنگری اساسی در الگوهای توسعه صورت گیرد و این بازنگری با عنوان الگوی ایرانی اسلامی مطرح شود.

 منتظری خاطر نشان ساخت: ما می خواهیم پس از 36 سال از انقلاب اسلامی کاری کنیم که نخبگان علمی و فرهنگی ما بحث پیشرفت را با الگوی غربی در ذهن خود یادآوری نکنند و مدل الگوی پیشرفت اسلامی را مورد حمایت قرار دهند.

مراسم گرامیداشت 16 آذر در بندرترکمن برگزار شد

 

مراسم گرامیداشت 16 آذر در بندرترکمن برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .