عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهارمین جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان آق قلا

صبح امروز به ریاست فرماندار برگزار شد:

چهارمین جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان آق قلا

چهارمین جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان آق قلا

صبح امروز پنج شنبه هفتم دی ماه ، چهارمین جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان آق قلا به ریاست "امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور "حاج عبدالرزاق آخوند رهبر"امام جمعه شهر آق قلا ، مدیران دستگاههای اجرایی و اعضای این شوراء در محل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا ، "امانگلدی ضمیر" در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن هفتم دی ماه "سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی" به فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از همدلی و هماهنگی مجموعه مسئولین دستگاههای اجرایی عضو شورای پشتیبانی سواد آموزشی در کسب رتبه اول حوزه تعهد شهرستان آق قلا در سطح استان تشکر و قدردانی نمود.

فرماندار شهرستان آق قلا ، آموزش را زیر بنای توسعه هر جامعه خواند و مشارکت مردم و اولیای دانش آموزان در ریشه کن کردن بی سوادی در جامعه و ارتباط میزان سواد افراد جامعه و افزایش دانش و آگاهی را در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار تاثیر گذار خواند.

این مقام مسئول در شهرستان آق قلا بیان داشت :بی‌سوادی یک آفت اجتماعی است و همه باید بسته به شرایط خود از سواد نسبی برخوردار شوند ، ترغیب و بازگرداندن افراد بازمانده از تحصیل به امر سوادآموزی مهم‌ترین اقدام برای ریشه‌کن کردن بی‌سوادی در جامعه است.

رئیس شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان آق قلا بر لزوم استفاده از ظرفیت بخشداران و دهیاران به عنوان صف اول مبارزه با بی سوادی در روستاها و همچنین مشارکت نهاد های حمایتی "کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی " در خصوص باسواد کردن مددجویان تحت پوشش تاکید کرد و از بخشداران شهرستان خواست نسبت به ایجاد مراکز یادگیری در دهستانها اقدام نمایند.

 

 

چهارمین جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان آق قلا

 

چهارمین جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان آق قلا

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1285
  • کد خبر : 40736