عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پرستاران واقعی، همسران جانبازان هستند

فرماندار علی آباد کتول:

پرستاران واقعی، همسران جانبازان هستند

پرستاران واقعی، همسران جانبازان هستند

مراسم گرامیداشت روز پرستار وتجلیل از همسران جانبازان با حضور حسن هدایتی کتولی فرماندار شهرستان علی آباد کتول در محل فاطمیه روستای ریگ چشمه برگزار شد.

فرماندار ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب(س) اظهارداشت:پرستاران واقعی، همسران جانبازان هستند که شبانه‌روز در حال پرستاری شوهرانشان بوده و زحمات بسیاری را متحمل می‌شوند.

حسن هدایتی کتولی گفت: به مناسبت روز پرستار خدمت همسران جانباز رسیدیم تا این روز را به آن‌ها تبریک گفته و از زحمات وصف‌ناپذیرشان تجلیل کنیم.

فرماندار با تقدير از صبر و بردباري همسران جانبازان تصريح كرد: خانواده‌ جانبازان و همسران این عزیزان الگو و نمونه هاي صبر و بردباري هستند و علامه بر جايگاه و اجري كه دارند خود را خاضع و متواضع دانسته و به خود افتخار می‌کنند که به یک جانباز به عنوان همسرخدمت کنند.

فرماندارتصریح کرد: همسران جانبازان، شبانه‌روز در حال پرستاری شوهرانشان هستند و زحمات بسیاری را متحمل می‌شوند که این کار ثواب بسیارزیادی دارد چون کار بزرگی دارند انجام می دهند.

هدایتی کتولی شهدا، جانبازان و ایثارگران را از استوانه ها و پایه های اصلی نظام اسلامی ایران دانست و گفت: پرورش نیروی های رزمنده که رکن اصلی جنگ بوده اند، مدیون مادران شهدا است و همسران شهدا و جانبازان همواره به عنوان حامی و پشتیبان این عزیزان بوده اند.
وی در پایان با اشاره به رنج ها و از خودگذشتگی همسران جانباز، اظهار کرد: همسران جانبازان که بسیاری از آنها قبل از جانبازی به همسری این عزیزان درآمده اند، نه تنها دوران رزمندگی و دوری را تحمل کردند بلکه وظیفه نگهداری و پرستاری را پس از جنگ بر عهده داشتند که جای تقدیر وتشکر دارد.

پرستاران واقعی، همسران جانبازان هستند

 

پرستاران واقعی، همسران جانبازان هستند

 

پرستاران واقعی، همسران جانبازان هستند

 

پرستاران واقعی، همسران جانبازان هستند


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .