عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دبستان 9 کلاسه یاسر گلیداغ شهرستان مراوه تپه بمناسب دهه فجر افتتاح شد


دبستان 9 کلاسه یاسر گلیداغ شهرستان مراوه تپه بمناسب دهه فجر افتتاح شد

دبستان 9 کلاسه یاسر گلیداغ شهرستان مراوه تپه بمناسب دهه فجر افتتاح شد

مدرسه 9 کلاسه گلیداغ شهرستان مراوه تپه با حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، بخشدار و امام جمعه گلیداغ، مسئولین ادارات و اهالی روستا افتتاح گردید .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، اسمعیل تاجی ضمن گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر اظهار داشت : امروز به برکت انقلاب اسلامی، علم و سواد آموزی در ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار شده و ایران به درجات بالایی رسیده است
فرماندار مراوه تپه  افزود : انقلاب به لطف خدا و ایستادگی مردم عزیز و کوشش دانش آموزان در مقابل استکبار ایستاد و با رشد علمی ، خود را از وابستگی رهانید و آزاد شد و هر روز شاهد به بار نشستن شکوفه های علم در عرصه جهانی هستیم.
وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات بنیاد برکت در این سالها، گزارشی از اقدامات دولت ارائه داد.  
عماد مخدومی مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیزمدارس استان گلستان ضمن تبریک دهه مبارک فجر بیان نمود: افتتاح دبستان 9 کلاسه یاسر گلیداغ  شهرستان مراوه تپه با مشارکت قریب به 600 میلیون تومان سهم بنیاد برکت و 500 میلیون تومان سهم اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس انجام گرفت.
وی تصریح کرد: این پروژه سی و چهارمین پروژه بنیاد برکت در استان بود که انشاالله در آینده نزدیک 19 پروژه عمرانی در حوزه آموزش و پرورش انجام خواهد شد.
محمد مهدی سلمان زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)  استان گلستان ضمن تبریک سالروز شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی گفت:در 4 سال گذشته نزدیک به 80 میلیارد تومان با سهم بنیاد برکت مدرسه در نقاط مختلف استان احداث گردید و همچنین در سطح کشور 1001 مدرسه با مشارکت بنیاد برکت ساخته شد که انشاالله با توفیقات مقام معظم رهبری این کار ادامه خواهد داشت.
وی بیان کرد: پروژه های عمرانی در تمام حوزه ها از جمله تعلیم و تربیت ،بهداشت و ... دنبال می شود که امیدواریم در شهرستان مراوه تپه که به لحاظ جغرافیایی از مرکز استان دور می باشد از این پروژه ها بیشتر بهره مند گردد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)  استان گلستان اظهار داشت:انشاالله برکت مقام معظم رهبری همچنان مستدام باشد تا در سایه ایشان با بنیاد برکت پروژه های بیشتری افتتاح گردد. با این امید انشاالله 2 مدرسه با طرح بنیاد برکت بزودی در شهرستان مراوه تپه کلنگ زنی خواهد شد.
حاجیلی دوجی مدیر آموزش و پرورش مراوه تپه،ضمن عرض تبریک بمناسبت دهه مبارک فجر گفت: هرجایی که مدرسه ای برپا و کلاس درسی افتتاح می شود آن  روز ،روز مبارک و مقدس و میمون می باشد چرا که مدرسه مکان تعلیم و تربیت بوده و مسیر توسعه وپیشرفت و  تربیت نسلی توانمند و بانشاط از راه مدرسه می گذرد و امروز بسیار خرسندیم که همزمان با دهه رهایی ملت ایران اسلامی از یوغ استبداد شاهد افتتاح مدرسه 9 کلاسه یاسر هستیم که این کار حاصل مشارکت و همراهی کسانی که شیفته انقلاب و مردم هستندمی باشد و انشاالله در این فضای خوب بتوانیم نسلی  مومن و متخصص ،خردورز و دانا و انقلابی و ولایی تربیت کنیم.
مدیر آموزش و پرورش مراوه تپه اظهار داشت:  مدرسه 9 کلاسه یاسر گلیداغ با زیر 705 متر مربع ساختمان آموزشی ،2200 مترمربع محوطه سازی و 250 مترطول دیوارکشی ،60 مترمربع زیربنای ساختمان سرویس بهداشتی و  با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان  با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)  استان گلستان و نوسازی و تجهیز مدارس استان تأمین احداث گردیده است .
هم اکنون 220 نفردانش آموز در این مدرسه مشغول به تحصیل  می باشد .

دبستان 9 کلاسه یاسر گلیداغ شهرستان مراوه تپه بمناسب دهه فجر افتتاح شد

 

دبستان 9 کلاسه یاسر گلیداغ شهرستان مراوه تپه بمناسب دهه فجر افتتاح شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .