عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامیان برگزار شد


جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامیان برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامیان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرشهرستان با حضورمهندس سالاری فرماندار،حسینی معاون، کوهستانی بخشدار مرکزی، و اعضای شورای درمحل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

مهندس سالاری فرماندار ضمن عرض خیرمقدم و تسلیت به مناسبت شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در سانحه هواپیمایی تهران به یاسوج بیان داشتند: آگاه سازی خانواده ها و تشویق معتادین به خود اظهاری را از راهکارهای عملی وکاهش آسیب اجتماعی اعتیاد دانست و خواستار همکاری دستگاهها و نهادها در راستای آموزش و پیشگیری از اسیب اعتیاد شد.

 

سالاری افزود: علل و ریشه برخی از جرایم , استفاده از مواد مخدر و اعتیاد است و باید دستگاهها در جهت تشکیل جلسات آموزشی جدی تر عمل کنند.

فرماندار رامیان همچنین خواستار بازنگری در دوره های آموزشی پیشگیری از اعتیاد شد و گفت با توجه به اهمیت معضل اجتماعی اعتیاد کارهای زیادی انجام شده ولی به نظر میرسد باید از نظر کمی و کیفی در برنامه های مشاوره ایی و پیشگیری بازنگری کرد.

وی خاطر نشان کرد: عدم آگاهی خانواده ها از آسیب های مختلف مواد مخدر یکی از علل های افزایش اعتیاد در جامعه است.

در ادامه سالاری خواستار تشکیل کارگروه های آموزشی در زمینه های آسیب های اجتماعی و الخصوص اعتیاد شد .
وی با تاکید به نقش مشاوران تربیتی مدارس گفت با توجه به توسعه فضاهای مجازی و آسیب های ماهواره مشاوران باید به روز باشند و با توجه به مسایل روز به وظیفه تربیتی خود بپردارند.

سالاری در پایان ادامه داد باید آسیب های اجتماعی هر منطقه را شناخت و نیازها هر منطقه را مورد بررسی قرار داد و گفت باید آسیب شناسی در زمینه های مختلف از جمله اعتیاد به روز باشد

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامیان برگزار شد

 

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامیان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 422
  • کد خبر : 42595