عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار بندرگز خواستار توسعه خدمات تامین اجتماعی در شهرستان بندرگز شد


فرماندار بندرگز خواستار توسعه خدمات تامین اجتماعی در شهرستان بندرگز شد

فرماندار بندرگز خواستار توسعه خدمات تامین اجتماعی در شهرستان بندرگز شد

فرماندار بندرگز خواستار توسعه خدمات تامین اجتماعی در این شهرستان شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، "حسین احمدی" در دیدار با رئیس و بازرس تامین اجتماعی شهرستان بندرگز با تقدیر از خدمات این دستگاه در بندرگز گفت : سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر کشور نیازمند پشتیبانی همه مسئولان است.

وی افزود : به لطف خداوند در دولت تدبیر و امید حمایت های مناسبی به ویژه در پرداخت بدهی های دولت به این سازمان بیمه ای - حمایتی صورت گرفته است.

این مقام مسوول، به نقش مهم این سازمان در توسعه شهرستان مخصوصا پوشش بیمه ای در بخش های کشاورزی و باغداری که شغل غالب  مردم این منطقه را تشکیل میدهد ، اشاره کرد و خواستار توسعه خدمات بویژه خدمات درمانی ملکی این نهاد در شهرستان شد.

رئیس اداره تامین اجتماعی بندرگز هم در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد شعبه و مشکلات وصول مطالبات از کارفرمایان ، به طرح بازرسی الکترونیک اشاره کرد و اظهار داشت : تامین اجتماعی بندرگز همچون شعب سراسر کشور از مهرماه سال جاری بازرسی الکترونیک را در دستور کار خود قرارداده است.

علی عرب تصریح کرد : با مراجعه بازرس به کارگاه ها با تبلتی که به GPS وصل است؛ اطلاعات کارگاه و کارگران را ثبت و به صورت آنلاین به سیستم رایانه شعبه ارسال می کند.

وی گفت : مزایای این طرح ، رفع اختلاف کارگر، کارفرما و سازمان تامین اجتماعی ، کاهش هزینه ها و افزایش تعداد و کیفیت بازرسی ها است.

گفتنی است، در شهرستان بندرگز ۲۶ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 501
  • کد خبر : 42820