عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان رامیان برگزار شد


جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان رامیان برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان رامیان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان، جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان به ریاست مهندس سالاری فرماندارو با حضور بخشداران مرکزی و فندرسک، شهرداران و دیگر اعضا درمحل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

مهندس سالاری فرماندار هدف از تشکیل جلسه را آمادگی، پیشگیری و امداد و نجات در مواقع بحرانی و بازسازی اعلام کرد و گفت: این آخرین جلسه مدیریت بحران شهرستان در سال 1396 می باشد و کلیه دستگاه های متولی باید آمادگی لازم در صورت بروز بحران داشته باشند و درایام نوروز پا بکار باشند.

وی افزود: برای امنیت روانی جامعه باید هزینه کرد زیرا که مردم ولی نعمتان ما هستند و برای آسایش و امنیت این عزیزان باید تمام قد و درهمه عرصه ها کنار آنها یار ویاورشان باشیم.

وی تصریح کرد: وقتی صحبت از مدیریت بحران میشود به تناسب هر استان و شهرستان افکارعمومی متوجه یک بحران میشوند که در شهرستان رامیان بحث سیل و سیلاب در زمانهای بارندگی مطرح میشود و باید پیش بینی های لازم صورت بگیرد تا خدای نکرده مشکلی در پایان سال و اوایل سال جاری برای مردم و مسافران عزیز بوجود نیاد.

وی خاطرنشان کرد: همه مدیران متولی شورای هماهنگی در ایام نوروز باید در دسترس باشند و در شهرستان حضور داشته و در صورت خروج از شهرستان یک جانشین با اختیار تام در حوزه کاری به فرمانداری اعلام نمایند تا در صورت بحران همکاری لازم را با دبیرخانه شورای مدیریت بحران شهرستان داشته وهمه دستگاهها درحالت آماده باش کامل چه از نظر نیروی انسانی وچه از نظر تجهیزات به روز و مرتب داشته باشتند.

در پایان مهندس سالاری بیان داشتند: در جلسات بعدی مدیریت بحران مدیران دستگاه های متولی بیشتر امکانات موجود را عنوان کنند و کمبودها و کاستی های خود را اعلام نمایند تا در جهت رفع آن اقدام نماییم.

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان رامیان برگزار شد

 

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان رامیان برگزار شد

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 418
  • کد خبر : 42845