عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه ورزش بانوان زمینه‌ساز افزایش نشاط و کاهش آسیب‌های اجتماعی است

معاون فرماندار در جلسه هماهنگی پیاده روی بانوان به مناسبت روز زن:

توسعه ورزش بانوان زمینه‌ساز افزایش نشاط و کاهش آسیب‌های اجتماعی است

توسعه ورزش بانوان زمینه‌ساز افزایش نشاط و کاهش آسیب‌های اجتماعی است

معاون فرماندار شهرستان آق قلا توجه به ورزش بانوان را بهترین فرصت در راستای افزایش نشاط و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا، جلسه هم اندیشی در خصوص برگزاری پیاده روی بانوان به مناسبت گرامیداشت هفته زن و مقام شامخ مادر شهرستان آق قلا به ریاست"سید موسی میردیلمی" معاون فرماندار و با حضور مسئولین ادارات و نهادها و مشاورین و کارشناسان امور بانوان دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

"سید موسی میردیلمی" در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام شامخ مادر و روز زن، اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) بزرگترین و بهترین الگوی زنان عالم و همچون چراغی روشن است لذا بانوان ما در رفتار،کردار و گفتار باید به بانوی دو عالم تأسی کنند. زن در جامعه اسلامی دارای جایگاه عظیم و ارزشمندی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

معاون فرماندار شهرستان آق قلا افزود:توجه به ورزش بانوان موجب افزایش روحیه نشاط و شادابی و تضمین سلامت جامعه و تربیت نسلی پویا و سالم می شود.وقتی از ورزش صحبت می شود در نگاه اول فقط سلامتی جسمی در ذهن متبادر می شود در حالیکه اثار ورزش بسیار گسترده و در ابعاد اجتماعی هم هست.

"میردیلمی"بر افزایش مشارکت و فعال سازی بانوان در حوزه های مختلف تأکید کرد و گفت: فعال بودن حوزه ورزش بانوان جامعه را از آسیب های اجتماعی دور می کند و به همین دلیل باید از تمامی ظرفیت های در اختیار این حوزه به خوبی بهره برداری شود.نیمی از جمعیت شهرستان آق قلا را بانوان تشکیل می دهند و باید تدابیر و شرایط مناسبی برای ورزش همگانی و قهرمانی این قشر اندیشه شود.



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 426
  • کد خبر : 42946