عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال در آزادشهر


جلسه پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال در آزادشهر

جلسه پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال در آزادشهر

جلسه پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر دستگاه های مسئول و متولی در پوشش حوادث احتمالی این شب در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، در این جلسه که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، مواردی همچون توزیع بروشور حوادث چهارشنبه آخر سال در بین مدارس، نصب بنرهای هشدارهای ایمنی، بازدید از کپسول های اطفاء حریق در ادارات، بانکها و جایگاه های توزیع سوخت، لزوم برقراری ارتباطات بی سیمی بین اورژانس ۱۱۵، پلیس و آتش نشانی و ارایه توصیه های ایمنی از طریق رسانه ها و مساجد از سوی مسئول ستاد مدیریت بحران فرمانداری مورد تاکید قرار گرفت.

همچنین لزوم جمع آوری سطل های زباله پلاستیکی سطح شهر از سوی شهرداری، آماده باش عوامل شهری، بازدید از واحدهای صنفی و کنترل اماکن از سوی نیروی انتظامی، تعامل نیروی انتظامی و سپاه در این زمینه، لزوم آماده باش اکیپ های منطقه برق آزادشهر و همچنین آمادگی عوامل راهداری به منظور امدادرسانی در مواقع ضروری، دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر در ادامه جلسه بر لزوم تعامل بین دستگاه های متولی تاکید کرد و هشدار داد: تجربه نشان داده هر گاه حادثه ای ناگوار اتفاق بیفتد، ابتکار عمل نیروها از دست می رود و بر این اساس باید هوشیار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با بازدید های بعمل آمده پرسنل آتش نشانی و اورژانس از آمادگی کامل به سر می برند و نیروها در محل های تعیین شده استقرار خواهند یافت.

حسینی خواستار آن شد تا مجموعه هلال احمر و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز همچون همیشه یار و کمک حال دیگر نهادها باشند و تصریح کرد: امسال و با عنایت به سکونت بیش از ۵۰۰ خانوار در سایت بزرگ مسکن مهر آزادشهر، این منطقه نیز تحت پوشش و نظارت آتش نشانی خواهد بود.

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 443
  • کد خبر : 43115