عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ولایت پذیری رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است


ولایت پذیری رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

ولایت پذیری رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس گفت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ولایت و ولایت پذیری مردم ایران است .
مهندس محمد حمیدی در جلسه هماهنگی 9 دی شهرستان گنبدکاووس افزود: جمهوری اسلامی با رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و پیروی مردم از معظم له تاکنون توانسته در برابر همه دسیسه ها و توطئه های دشمنان مقاومت کند.
وی به حوادث سال 88 در کشور اشاره کرد و گفت: رسانه های خارجی از حوادث سال 88 بیشتر استفاده را در جهت برهم زدن امنیت کشور استفاده کردند و این همه مشکلات را برای نظام و مردم بوجود آوردند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه شناخت ترفندهای دشمنان ضروری است،افزود: رهبر فرزانه انقلاب در جریان حوادث سال 88 با روشنگری ترفند ها و دسیسه های دشمنان را خنثی کرد و مردم ولایت مدار کشور حماسه عظیم 9 دی را بوجود آوردند.
وی به تاریخچه فتنه ها در تاریخ اسلام اشاره کرد و گفت: فتنه های دشمنان همواره از صدر اسلام تاکنون بوده و هست که یکی از مهمترین فتنه های صدر اسلام در زمان امام حسن مجتبی (ع) بود و آن حضرت مجبور شد با معاویه صلح کند.
حمیدی به ضرورت برگزاری آیین 9 دی اشاره کرد و گفت: این زمان بهترین فرصت برای شناخت زوایای پنهان حوادث 88 است تا از این طریق بتوانیم با ترفند ها و توطئه های دشمنان بیشتر آشنا شویم و برای مقابله با هرگونه توطئه های آینده آنان برنامه ریزی کنیم.
فرماندار ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز در این جلسه با تاکید بر برگزاری آیین 9 دی گفت: باید زوایای پنهان فتنه 88 برای همگان روشن شود تا عظمت حماسه 9 دی به فراموشی سپرده نشود.
سرهنگ رمضانعلی بادلی افزود: بسیج سپاه شهرستان به منظور افزایش بصیرت جوانان و بسیجیان بیش از 30 برنامه در دستور کار خود قرار داده است.
وی با آمادگی برای همکاری با برگزاری برنامه محوری 9 دی در شهرستان گفت: برنامه های بصیرت افزایی بسیج در مساجد و پایگاه های نیروی مقاومت شهرستان اجرا می شود.
بر اساس مصوبه این جلسه قرار شد آیین متمرکز 9 دی امسال با حضور اقشار مختلف مردم از ساعت 10 صبح روز سه شنبه در مسجد جامع گنبدکاووس برگزار شود.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 790
  • کد خبر : 4363