عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه کمیته کارگری شهرستان کلاله در سال جدید برگزار شد.


اولین جلسه کمیته کارگری شهرستان کلاله در سال جدید برگزار شد.

اولین جلسه کمیته کارگری شهرستان کلاله در سال جدید برگزار شد.

مهندس حمیدی دراین جلسه با تاکید بر نقش کارگران در به دوش کشیدن بار اصلی تولیدکالای داخلی جامعه گفت : ما باید بیانات رهبری در مورد شعار سال را سرلوحه کار خود قرار دهیم و بنا به گفته ایشان باید بتوانیم از کار کارگر ایرانی حمایت کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری اولین جلسه کمیته کارگری شهرستان کلاله در سال جدید به ریاست مهندس حمیدی فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی عضو این کمیته و دیگر اعضا کمیته در سالن جلسه فرمانداری برگزار شد.
مهندس حمیدی با تاکید بر نقش کارگران در به دوش کشیدن بار اصلی تولیدکالای داخلی جامعه گفت : ما باید بیانات رهبری در مورد شعار سال را سرلوحه کار خود قرار دهیم و بنا به گفته ایشان باید بتوانیم از کار کارگر ایرانی حمایت کنیم.
فرماندار کلاله در ادامه گفت:سعی کنیم در سالی که با شعار(حمایت از کالای ایرانی) مزین گردیده کار و تلاشمان را در راستای توسعه کارآفرینی در شهرستان با اتحاد و همدلی بیشتر از پیش کنیم تا انشالله ضمن تحقق منویات مقام معظم رهبری شاهد رشد و شکوفایی بیشتر در عرصه کارگری باشیم
فرماندار کلاله صیانت از جامعه کارگری را وظایف یکایک مسئولین و دستگاههای متولی دانست و افزود:همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری وظایفی داریم و کارگران اقشار بسیار شریف و زحمتکش جامعه هستند حل مشکلات کارگران و جامعه کارگری از دغدغه های مسئولان است و ضروری است در راستای حل مشکلات این قشر تلاش مضاعف شود.
مهندس حمیدی در پایان افزود:در هفته بزرگداشت کارگر امسال باید با برگزاری همایش ها از گارگران و کارفرمایان برتر قدردانی شود.

اولین جلسه کمیته کارگری شهرستان کلاله در سال جدید برگزار شد.

اولین جلسه کمیته کارگری شهرستان کلاله در سال جدید برگزار شد.


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 457
  • کد خبر : 44691