عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه تدوین سند چشم انداز توسعه شهرستان در فرمانداری علی آباد کتول


جلسه تدوین سند چشم انداز توسعه شهرستان در فرمانداری علی آباد کتول

جلسه تدوین سند چشم انداز توسعه شهرستان در فرمانداری علی آباد کتول

جلسه تدوین سند چشم انداز توسعه شهرستان علی آباد کتول با حضور احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان علی آباد کتول و با حضور کارشناسان استانداری و مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان به منظور شناسایی بیشتر مسائل و مشکلات، در فرمانداری تشکیل شد.

احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول گفت : یکی از رویکردها و استراتژیهای جدید در نظام برنامه ریزی و توسعه کشور، پیش بینی، طراحی و تدوین اسناد توسعه شهرستانی در کنار اسناد توسعه استانی و ملی در جهت تقویت نگاه جامع تر به برنامه های توسعه شهرستان و استان است.

وی با بیان اینکه طرح تهیه سند توسعه شهرستان به منظور تدوین هدف ها، راهبردها، راهکارها و اقدامات کلیدی در جهت تحقق اهداف و راهبردهای سند ملی توسعه استان فراهم می گردد؛ افزود: درکنار این سندها، ایجاد سند توسعه کلان برای آن که بدانیم چه باید داشته باشیم و چه فعالیتی باید انجام دهیم ضروری است که تمام وضعیت شهر و برنامه ها و اهداف در آن به صورت کامل تنظیم می شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح توسعه و عمران شهرستان ، طرحی راهبردی است که اصلی ترین جهت گیری ها در زمینه جمعیت و نیروی انسانی، منابع طبیعی، زیربناها و فعالیتهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و هدفهای کمی و کیفی توسعه شهرستان را در چارچوب راهبردهای کلان سند چشم انداز تبیین می نماید.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .