عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توجه به مشترکات دینی و قرآن کریم عامل وحدت ساز بین مسلمین است


توجه به مشترکات دینی و قرآن کریم عامل وحدت ساز بین مسلمین است

توجه به مشترکات دینی و قرآن کریم عامل وحدت ساز بین مسلمین است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در جلسه شورای اداری بخش داشلی برون با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: مهمترین محور رسالت حضرت محمد (ص) وحدت بود ،وحدتی مثال زدنی که در طول تاریخ باید از آن درس گرفت و همه مسلمانان از تفرقه و نفاق با تأسی به پیامبر مهربانی دوری کنند.
مهندس حمیدی با بیان اینکه همه ما پیرو حضرت محمد (ص) هستیم و در وجود ایشان بارقه ای از مهر پروردگار برای بشریت هویدا شده است افزود: وحدت بین اقوام در پیروزی انقلاب اسلامی نقش عمده ای داشت و در طول 8 سال دفاع مقدس با ایمان و یکپارچگی و وحدت این انقلاب حفظ شد.
وی اقدامات گروههای تکفیری و داعش را اوج تفرقه و توطئه استکبار جهانی برای مسلمانان عنوان کرد و گفت: داعش خطری است که مسلمانان را تهدید می کند و زخم عمیقی بر پیکر جامعه مسلمانان است .
وی با اشاره به امنیت موجود در کشور در سایه رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری افزود: اگر پا را فراتر از مرزهای ایران بگذارم شاهد درگیریها و خون ریزی هایی هستیم که منشاء آن توطئه های استکبار و تفرقه بین مسلمانان است.
وی بر دقت بر شاخصه های وحدت ساز بین مسلمین تاکید کرد و گفت: قرآن عامل وحدت است و تعامل اندیشمندان و مطالعه کتب دینی فرق مختلف تحمل نظرات گوناگون و پرهیز از قومیت گرایی از دیگر عوامل وحدت ساز است.
وی همچنین با اشاره به اهمیت منطقه آزاد در منطقه اینچه برون گفت: نگاه به منطقه آزاد بیشتر رویکرد تولیدی است و در آن صادرات غلات در اولویت است.
وی با بیان اینکه این منطقه آزاد اقتصادی ،تجاری ،صنعتی و معدنی خواهد بود یادآور شد : این منطقه همانند کیش نخواهد بود.

توجه به مشترکات دینی و قرآن کریم عامل وحدت ساز بین مسلمین است

 

توجه به مشترکات دینی و قرآن کریم عامل وحدت ساز بین مسلمین است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 713
  • کد خبر : 4708